Leona Lewis sedang membunuh IT dalam kategori solek pada hari ini, dan kelihatannya dia memakai kemarin untuk menunjukkan Ariella Couture di London tidak terkecuali. Ini kelihatan bibir yang kuat dengan mata gering-tidak selalu begitu mudah untuk ditarik, tetapi dia berjaya. Berikut adalah tiga perkara utama yang membantu dia melakukannya:

0418 leona lewis gorgeous makeup bd
PHOTO: 2012 Getty Images
  1. Keningnya rapi. Mereka telah disikat dan dipenuhi pensil yang tidak terlalu gelap (lihat perasaan Danica mengenai topik itu). Kening yang ditakrifkan benar-benar membantu bingkai muka anda dan membuat keseimbangan untuk melihat yang jika tidak akan menarik perhatian semua ke mulut anda.

  2. Serangan palsunya telah dipangkas pada panjang yang sempurna.

0418 leona lewis gray eye makeup Bd
PHOTO: 2012 Getty Images

Sekiranya mereka lebih lama, mereka akan melihat keseluruhannya. Mana-mana yang lebih pendek dan mereka akan benar-benar bercampur-campur ke dalam sebatannya tanpa menambah panjang sama sekali. Inilah sebabnya mengapa saya memegang sebatan palsu saya sehingga mata saya dan memeriksa panjang sebelum saya melekatkannya. Kemudian saya menggunakan gunting kuku untuk memangkas hujung bahagian-bahagian yang kelihatan terlalu panjang.

  1. Bibirnya sempurna dipenuhi sebelum gincu digunakan. Bibir yang tebal boleh kelihatan kemas tanpa liner, tempoh, tetapi ketika anda menambahkan sebarang solek mata, bahkan sedikit luka di luar garis akan membuat anda kelihatan seperti anda telah berpesta sepanjang malam. Jadi aplikasi yang sangat tepat adalah sangat penting di sini.

Semua tip sangat mudah, ya, tetapi mereka benar-benar penting di sini, tidakkah anda bersetuju?

Berkaitan: Trik yang Sneaky untuk Membuat Mata Anda kelihatan lebih besar Anda Mungkin Tidak Mungkin Pemikiran Sebelum

Foto: Getty Images