Apabila kepala telinga kucing telinga (/ telinga haiwan lain) mula-mula muncul di tempat kejadian kira-kira dua tahun yang lalu, kami tidak mengambil mereka semua yang serius. Baiklah, kami masih tidak mahu-walaupun pada hakikatnya mereka telah dijual oleh banyak peruncit dan jenama fesyen yang legit (walaupun Topshop dan Kate Spade memilikinya musim ini), ia tidak seperti anda berjalan-jalan dan rutin melihat sukan wanita biasa mereka dalam rambut mereka.

Tetapi walaupun kita tidak percaya bahawa trend rambut aksesori mini ini sebenarnya boleh pergi ke arus perdana, Ariana Grande seolah-olah membuat telinga kucing dia tanda tangannya sekarang, yang mana kita tertanya-tanya: Bolehkah dia menjadi yang akhirnya membuat telinga kereta benar-benar berlaku?

Seperti yang anda ketahui, dia memakai pasangan renda hitam seksi dalam video “Love Me Harder”.

Dan untuk penampilan di BBC Radio di London hari ini, dia memakai versi berbeza dari telinga kucing untuk memainkan pakaian putihnya yang kecil.

[#image: / photos / 5695a5df16d0dc3747ed0c3e]

Mereka adalah sentuhan pada mahkota perkahwinan bohemian, dengan bunga-bunga kain kraf kecil yang membungkuk ke dalam bentuk telinga.

So. Ia jelas Ariana Grande mencari kepala kucing telinga yang comel, tetapi bagaimana pula dengan anda yang bukan bintang pop terkenal? Adakah anda akan memakai satu? Jika ya, dengan apa dan apa acara? Di sisi lain, adakah mana-mana daripada anda yang terlalu bosan dengan trend ini yang cuba berlaku?

Sementara itu, di sini terdapat beberapa barangan kucing telinga untuk anda peminat dan skeptis sama ada untuk melayari …