OK, mungkin keningnya bukan satu-satunya perkara tentang Anne Hathaway yang sangat cantik di malam perdana malam tadi Cinta dan dadah yang lain, tetapi mereka benar-benar cantik. Dan tidak ada misteri besar tentang mengapa – mereka hanya sangat baik dipersiapkan. Datang dengan obsess dengan saya.

1105 anne hathaway eyebrows bd
PHOTO: 2010 Jon Kopaloff
1105 anne hathaway eyebrows close bd
PHOTO: 2010 Jon Kopaloff

Mungkin ada serbuk alis kecil yang berlaku, tetapi ada, ia hanya sentuhan. Tidak, sesungguhnya mereka telah dibersihkan dengan kemas ke tempatnya untuk merapatkan matanya dengan cara yang betul supaya apabila anda melihatnya, yang anda lihat adalah besar, penghiasan yang bersinar dan senyuman indah yang luas.

UPDATE: Nampaknya, artis solekan Chanel Kate Lee mengisi dan membetulkannya dengan Anastasia Brow Gel. Misteri diselesaikan!

Mengapa ini penting bagi saya untuk menunjukkan sekarang? Baiklah, ada halangan halus yang sedang berjalan pada saat ini, dan godaan itu boleh dilupakan untuk berus apabila anda “membiarkan mereka pergi.” Tetapi saya menggesa anda untuk mempertimbangkan membalingnya keluar untuk beberapa oomph tambahan. Mencubanya.

Adakah anda menyentuh kening anda untuk majlis-majlis khas? Setiap masa? Tidak akan?

Berkaitan: Mendapatkan Pelindung Sederhana? Inilah Produk Yang Menjadikan Lihat Pelabuhan Whitney Jadi Baik dan Penuh


Lebih Banyak Cara Dapatkan Glamour:

Mendapat fesyen Q? Stylists glamor menjawab soalan fesyen anda di WhatToWear.com

Tunjukkan cinta anda: Dapatkan set kami sendiri “xox” cincin, $ 12 di shopglamour.com

Seperti hadiah percuma? Masukkan undian Glamour terbaru!

Daftarlah surat berita kecantikan kami dan dapatkan blog kecantikan kami yang terbaik, dihantar terus ke peti masuk anda!

Foto: Magic Filem