Anda tahu gadis Chanel apabila anda melihatnya. Kes pada titik: Wanita itu menatap anda dalam foto di atas. Dia adalah perancang kreatif dan warna kreatif global, Lucia Pica, dan dia menjadi hidup, perwujudan pernafasan etos jenama: “tidak takut, tidak sopan, dan elegan.” Semua itu juga boleh dikatakan mengenai produk kejatuhan baru yang dia cipta untuk rumah fesyen Perancis. Pelukis solek Itali yang berpangkalan di London mengambil perjalanan jalan raya dari Los Angeles ke Big Sur-dengan rakan-rakan, jurugambar Max Farago dan pembuat filem Clara Cullen, untuk mengilhami Koleksi Makeup Diary Travel.

Untuk meraikan pelancaran yang diilhamkan oleh Cali, kami mengejar Lucia pada majlis makan malam peribadi di Santa Monica, bersama-sama dengan anak-anak kucing California klasik (dan Chanel!): Yara Shahidi, Rowan Blanchard, Zoe Cassavetes, Jennifer Meyer, dan Rodarte’s Laura Mulleavy. Di mana-mana sahaja anda melihat ia adalah seperti kelas induk dalam solek. Lucia berkata semua wanita “suka bermain dan berani,” tetapi juga menyedari kulit semulajadi mereka. Dia menggalakkan wanita memecahkan peraturan untuk mencapai “canggih, tetapi tidak terlalu berlebihan” melihatnya, dan dia tegas apabila menggunakan warna yang berani-tetapi selalu dengan cara yang “santai, didekonstruksi, dan moden.”

Dapatkan palet hitam kecil anda kerana di sini Lucia berkongsi tips terbaiknya untuk mencapai glamor yang ditandatangani Chanel itu.

Chanel's First Light Lipstick & Max Farago's Photo of A Sunrise from His West Coast Road Trip with Lucia Pia.
PHOTO: Courtesy of Chanel

Gincu Cahaya Pertama Chanel dan fotografer Foto Max Farago dari A Sunrise dari Perjalanan Pantai Baratnya dengan Lucia Pica.

1. Ketika datang ke solek mata, semuanya mengenai tekstur.“Pakai warna mata tebal di mata,” kata Lucia, yang menasihati menggunakan jari anda untuk memakai eyeshadow krim dan kemudian menambah serbuk di atas, jadi anda membuat “kekuatan dengan warna dan teksturnya.” Cuma tinggalkan alis anda: Anda mahu mereka melengkapkan mata anda, tidak mengalah.

PHOTO: Getty Images

2. Sapukan ke bawah, jangan ke atas, untuk kelihatan lebih moden.“Jangan lakukan perkara ’80s, letakkan pemerah pipi sehingga cheekbone yang tinggi,” katanya. Sebaliknya, dia suka memainkan sedikit warna pada epal pipi dan menggabungkannya ke bawah dan keluar. “Ia kelihatan seperti kilat semula jadi,” tambahnya.

Chanel Dinner Celebrating Lucia Pica & The Travel Diary Makeup Collection - Arrivals
PHOTO: JB Lacroix

3. Pergi dengan mudah pada asas solek.“Saya akan menggunakan asas yang minimum jika anda perlu, jika anda merasakan anda perlu,” kata Lucia, tipuan rahsianya adalah untuk mencampurikan setitik minyak untuk menjadikan asas lebih lancar. Tetapi dia benar-benar lebih suka menggunakan concealer berkrim sahaja dan membina jika perlu.

Chanel Dinner Celebrating Lucia Pica & The Travel Diary Makeup Collection - Arrivals
PHOTO: JB Lacroix

Cerita Terkait:
-Yayasan ini Melanjutkan Rihanna Melalui 4 Pertunjukan VMA dan Epik Drake Moment
-Chanel Mencipta solek mata yang paling luar biasa yang pernah anda lihat (Ia kelihatan seperti Beg Mini Chanel!)
-Chanel Akan Membuat Anda Ingin Tidur Di Mekap Mata Anda