Chrissy Teigen adalah, ke bawah, MVP daripada Anugerah Muzik Amerika 2016; pakaian Yousef Akbar hitamnya menjana lebih banyak buzz berbanding mana-mana pemain kerana kecondongan rekod dunia yang memecahkan rekodnya. Celah-celah itu seolah-olah dipegang bersama dengan pin keselamatan emas tunggal, yang tentu saja tidak menipu. Dia mengalami kerosakan almari pakaian kecil di atas permaidani merah: Pin datang dengan longgar dan terdedah secara langsung Teigen, erm, “hooha” – kata-kata, bukan kita.

Tetapi Teigen tidak berpeluh snafu gaya sedikit. Sebenarnya, dia mengambil peluang untuk menjerit SEV Laser Aesthetics, syarikat penyingkiran rambut laser yang bertanggungjawab untuk menjalankan perniagaannya. Girl, AMAZING.

Dalam jawatan Instagram yang ringkas, Teigen berterima kasih kepada semua orang yang bertanggungjawab untuk glam AMA beliau: Jen Atkin menjaga rambutnya; Mary Phillips mengendalikan solek itu; dan Kimmie Kyees bekerja pada kukunya. Dan kemudian, tentu saja, ada SEV.

“[A] memberi maaf kepada sesiapa yang dirugikan secara mental atau fizikal oleh hooha saya … penghapusan rambut laser adalah @evlaseraesthetics,” tulisnya. Baca siaran Instagram penuh, di bawah:

Memuatkan

Lihat di Instagram

Kami suka bahawa Teigen dapat menenangkan dirinya seperti ini; Walau bagaimanapun, tidak semua orang ketawa. Trolls Twitter keluar sepenuhnya selepas insiden ini. Satu yang tertentu, yang nampaknya belum mengetahui apa yang “wanita seperti” pada tahun 2016 sebenarnya kelihatan seperti, tweet di Teigen dan bertanya, “Apa yang berlaku sebagai seorang wanita?” Sambutan Teigen adalah pantas:

Tetapi pertukaran yang paling aneh berlaku selepas seorang pengguna bertanya Teigen jika kerosakan berlaku kerana dia tergesa-gesa. Teigen menjawab, “Saya berjalan kaki, ia terapung, sudah selesai, saya tidak boleh mengambilnya kembali Ini adalah permohonan maaf secara rasmi, apa lagi yang anda suka?” Khotbah.

Selebriti, ambil perhatian dari Queen Chrissy Teigen: Cara terbaik untuk menangani kontroversi seperti ini adalah membuatnya diri sendiri pantat jenaka-atau, sebaliknya, celah itu.

Lebih dari Glamour: