UPDATE: Rasanya seperti kita hampir tidak mengangkat jari-jari kita dari papan kekunci selepas menulis mengenai rambut platina baru Christina Aguilera ketika dia menarik perubahan cepat kepada kita. Lihatlah potongan rambut baru jenama penyanyi itu.

Memuatkan

Lihat di Instagram

Ia tumpul, ia tidak simetri, dan ia berani. Seolah-olah Xtina akan melakukan trend bob dengan cara lain.

Jawatan ini pada asalnya diterbitkan pada 13 Mei 2016:

Ia bukan hanya makanan Instagram anda, yang tiba-tiba dihuni oleh lebih ramai orang berambut putih daripada dewan bingo di Boca Raton. Semua orang menghancurkan platinum rambut mereka secara tiba-tiba-Jennifer Lawrence, Taylor Swift, Kristen Stewart, untuk menamakan beberapa contoh terkini yang paling terkenal (ditambah dengan Miley Cyrus, walaupun dia sebenarnya tidak begitu hebat tentang warna itu). Oleh itu, kami tidak dapat memanggil keputusan Christina Aguilera untuk mencuba trend yang mengejutkan, terutamanya memandangkan beliau mempunyai sejarah panjang tentang kecenderungan kecantikan yang membosankan. Tetapi kita perlu menunjukkan kepada anda transformasi beliau, kerana foto ini membuktikan bahawa tiada siapa yang rockkan warna penyataannya seperti ratu drama rambut ini.

Dicetak oleh hairstylist Chris Appleton di Instagram, pukulan itu memaparkan Xtina memodelkan rambut salju putih putih yang panjang dada dan lurus dengan hujung tumpul. Lalai penyanyi itu selalu menjadi rambut ringan, tetapi kami tidak pernah melihatnya pergi ini cahaya atau begitu sejuk dalam nada.

Memuatkan

Lihat di Instagram

Sebagai peminat Suara tahu, ini sebenarnya fasa dua evolusi rambut terbaru Aguilera. Mengetuai debut sulungnya, dia telah bekerja dengan beberapa hiasan lavender yang dihiasi dengan gelung seperti menindik pada persembahan.

Memuatkan

Lihat di Instagram

Tidak sabar untuk melihat rambut putih beraksi di TV. Siapa lagi yang berharap ini bukan hanya rambut palsu? Sehingga itu, mari kita kembali ke lima lagi kenyataan kecantikan Christina Aguilera yang memecahkan Internet.