PHOTO: Getty Images

Sekiranya ada satu perkara yang kita suka melihat semasa tayangan media sosial pagi, ini adalah transformasi rambut selebriti yang mengejutkan. Jadi, bayangkan kegembiraan kami apabila kami melihat imej yang disiarkan oleh Gina Rodriguez malam tadi, memamerkan rambut berambut pirang yang baru. Ya, anda membaca yang betul, dalam berita hari ini tentang perubahan rambut selebriti, Rodriguez telah secara rasmi hilang berambut perang.

Rodriguez telah mengubah rambutnya untuk sementara waktu sekarang. Selepas baru-baru ini mencukur kepalanya, kami sama sekali tidak terkejut dengan fakta dia kini bereksperimen dengan warna. Gadis itu adalah pengambil risiko!

Imej itu, yang ditakrifkan, “Maksud saya saya bersenang-senang sebagai si rambut coklat …,” membuat kita berfikir dia sedang menguji sama ada atau tidak berambut sebenarnya mempunyai lebih banyak keseronokan, dan dengan penampilan tersenyum mainannya, dia menjadi permulaan yang baik. Semak wajah barunya untuk diri sendiri:

Memuatkan

Lihat di Instagram

The genius di belakang rupa, warna rambut selebriti di Sally Hershberger Salon di Los Angeles, Stacy Heitman, nampaknya telah mengekalkan akar Gina yang semulajadi gelap dan sebaliknya dicat pewarna sepanjang panjang rambutnya, meninggalkan ujung yang cantik, bayangan berambut pirang yang melengkapi Nada kulit Gina sempurna. Memandangkan betapa sayangnya dicat pewarna itu, ia adalah selamat untuk mengatakan warna ini akan tumbuh menjadi ombré yang cantik supaya dia tidak perlu melakukan banyak sentuhan di salon yang sering melanda brunet semulajadi.

Melihat seperti yang kita smack di tengah-tengah musim yang terkenal untuk selebriti yang berambut perang, kita tidak boleh menunggu untuk melihat siapa yang akan melompat pada keretapi rambut yang diserlahkan seterusnya. Sementara itu, lihat beberapa perubahan utama rambut selebriti kegemaran kami yang berlaku setakat ini untuk inspirasi pada perubahan rambut dramatik anda sendiri.

Kos Menjadi seorang Wanita: