Walaupun kita semua hidup dalam impian Amerika untuk memakan pelbagai plat ayam belanda dan menggigit koma makanan kita, Hilary Duff mengambil risiko dan mendapatkan bangs.

Rumbai yang cantik, hanya-lalu-rusuk anda seolah-olah menjadi gaya rambut celeb du jour kebelakangan ini: Rihanna bekerja, bekerja, bekerja di dia Anti World Tour musim panas ini. Kemudian Lucy Hale mempersembahkan versi sementara untuk pemotretan pada bulan September, diikuti tidak lama selepas oleh pemakai berpakaian palsu-pinggang Jenna Dewan Tatum.

Tidak jelas sama ada Duff adalah perjanjian sebenar atau versi clip-in yang dibuat dengan baik, tetapi berdasarkan foto yang dipostingnya sebelum ini (di mana bangs masih dipaparkan), nampaknya dia melekat dengan gaya tertentu sekurang-kurangnya satu sedikit lebih lama. Seperti yang sepatutnya. Pandangannya sangat menyanjung. Memisahkan mereka di tengah-tengah memberi dia satu gegelutan yang suka bermain, seksi, dan cara mereka menutup sebahagiannya matanya adalah sangat Nicole Kidman sekitar Magic Praktikal.

Lihat pandangan barunya:

Memuatkan

Lihat di Instagram

Memuatkan

Lihat di Instagram

Berpikir tentang mendapatkan bangs sendiri? Tanya diri anda soalan-soalan ini untuk memulakan, kemudian lihat gaya yang paling menyanjung untuk bentuk wajah anda.