Memuatkan

Lihat di Instagram

Hei, rasa apa, semua orang. Malah aktres A-list akhirnya mencapai umur lebih dari 30 tahun. Melanie Griffith, sebagai contoh, berusia 50-an-dan tidak takut untuk menunjukkan kepada kita suatu penutupan yang tidak difahami tentang usia yang kelihatan seperti pada dirinya.

Menanggapi kata-kata yang tidak baik pada kakak-selfie (lelfie?) Yang dia pasangkan di Instagram, Griffith melompat kembali ke media sosial pada hujung minggu untuk menyiarkan foto berambut-berambut, berumuk bermata di atas. Ekspresi tak berani dan keterangannya, langsung mengarahkan pembenci dalam taliannya: “Di sini ya, tidak disiarkan, saya 58. Dan saya di Hawaii Lima O memainkan Ibu Scott Caan. Perkara-perkara Merry Christmas. “

Orang-orang jahat tanpa nama itu mungkin bukan satu-satunya inspirasi di sebalik pose dan perkataan Griffith yang tidak berani; hanya minggu lepas, dia memuktamadkan perceraiannya dari Antonio Banderas selepas 18 tahun perkahwinan. Kami suka bahawa dia meletakkan tenaga positif dan rahmat pada masa yang ramai di antara kita akan berasa seperti bersembunyi di bawah batu.

Griffith, yang menyokong jenama Radical Skincare, telah menghabiskan beberapa dekad dalam perhatiannya, yang pada asalnya semakin terkenal dengan peranannya dalam filem-filem tahun 1980-an Badan Double dan Girl bekerja (yang mana dia memenangi Golden Globe dan pencalonan Pelakon Oscar Terbaik). Dan kita merasakan kerjaya beliau yang luar biasa mempunyai banyak kaki yang tersisa: kaki kuat, seksi, pada itu.

Sementara itu, kami juga menyukai apa yang dikatakan oleh gadis Charlotte Rampling pada usia 60 tahun. Apabila orang berulangkali melihat bahawa berusia 69 tahun “kelihatan hebat,” “Apa yang mereka katakan sebenarnya, Anda masih kelihatan benar-benar OK,” katanya. The New York Times. “Anda tidak kelihatan sangat tua.” Saya sopan, jadi saya hanya mengucapkan terima kasih. ‘”

Lebih lanjut mengenai Glamour.com:

Tonton video ini di The Scene.

Ingin tahu apa yang sedang trend kecantikan sekarang? Semak Indeks Gincu: