Tidak sejak Beyoncé pada 2015 Met Gala kita telah melihat orang-orang yang begitu marah tentang ekor kuda. Biarkan ia ke Khloe Kardashian untuk mendapatkan mereka di sana. Malam tadi, penata rambut Cesar DeLeon Ramirez berkongsi gambar ekor kuda yang sangat tinggi yang dia buat pada Khloe untuk penampilannya pada The Tonight Show With Jimmy Fallon dan Menonton apa yang berlaku secara langsung.

Gaya itu adalah ultrasleek dan berkilat, ditarik rendah, dan dihiasi dengan serangkaian pin bobby hitam yang disusun di belakang setiap telinga. Ia adalah pin yang membuat orang ramai bercakap, dan sebagainya suka dan mengulas kemudian, perbualan itu berterusan, dengan beberapa peminat Khloe memanggil pin “bom”, seksi, dan bergaya, dan yang lain menyatakan kekeliruan. Bobby pin yang sangat kelihatan digunakan sebagai aksesori rambut pernyataan adalah konsep yang telah kita lihat di banyak landasan (diingat: Zac Posen jatuh 2014, di bawah) dan selebriti pada tahun-tahun kebelakangan ini, tetapi dalam kehidupan sebenar, ini adalah idea yang ada yang enggan mencuba. Boleh difahami, kerana kita bercakap mengenai sesuatu perkara yang pada asalnya direka untuk tidak kelihatan.

Memuatkan

Lihat di Instagram

boleh dilihat bobby pins zac posen

Kami memutuskan untuk pergi terus ke sumber dan meminta Ramirez, pengarah seni global untuk Mizani, untuk memberitahu kami cerita di sebalik gaya orang yang bertindak begitu ghairah kepada satu cara atau yang lain. “Saya telah diilhamkan oleh lompat renda satu set Khloe,” katanya kepada kami. “Memandangkan ia mempunyai struktur saman lelaki, saya mahu memainkan androgyny dengan gaya berstruktur yang kuat dan rapi.” Untuk mendapatkan rambut tebal Kardashian menjadi kuda rendah, dia menggunakan helah: Pertama dia mencipta bahagian dari telinga ke telinga, membahagi rambutnya ke bahagian depan dan belakang. Dia menarik bahagian belakang ke dalam kuda pertama, dengan mengikatnya dengan tali leher yang panjang dan hitam. Kemudian dia berpusat di bahagian depan dan menarik setiap sisi kembali ke ekor kuda. Untuk mendapatkan kemasan gloss yang tinggi, dia menggunakan Mizani Defyne Wax, dan berus bantal porosine-bantal Conair, untuk menarik rambut lebih tegang dan licin.

Mengenai pin yang agak kontroversial, “Saya suka membuat ekor kuda sedikit lebih menarik, jadi saya membalutnya dengan tali hitam dan menambah pin bobby hitam di kedua-dua belah pihak,” jelas Ramirez. Dia mendapat pandangan dengan menyusun bobbies hitam rata dari Conair. Bagi kami, kami akan benar-benar menaruh beberapa pasangan yang berbeza ke dalam gaya rambut kami yang seterusnya sebagai mengangguk pada masa pelepasan kastam Kardashian.

Memuatkan

Lihat di Instagram

Tonton tahun di Kardashians: