Hairstylist Jen Atkin dan Jenna Dewan-Tatum mempunyai lebih banyak keseronokan dengan potongan rambut pendek bintang tadi malam sebelum dia memukul acara untuk Buick, menaikkannya ke dalam gaya piecey, tidak seimbang di atas bahu yang diilhamkan oleh model (dan wajah Lancôme) Daria Werbowy.

Kami masuk ke dalam lagi! memberi @jennaldewan Daria (Werbowy) potong cincang. Haircolor by @denisdesouza Makeup @patrickta Y # JennaDewanTatum #IOutdoorCuts

Foto yang disiarkan oleh Celebrity Hairstylist (@jenatkinhair) pada 22 Julai 2015 pada 7:46 malam PDT

jenna dewan tatum darai haircut

Sekarang bandingkan ini dengan potong ini berdasarkan dari, menurut Atkin.

daria werbowy haircut

Cerita di sini adalah mengenai tekstur-selain panjang itu adalah apa yang mereka ada bersama. Melancarkan halus dengan pemotongan seperti ini memberikan anda getaran yang sama sekali berbeza, dan membuat suis ini membawa anda dari ditarik bersama-sama dan di-kawalan untuk kelihatan tegang dan fesyen ke hadapan. Sekiranya anda berminat untuk mencipta semulanya, hapuskan stylist anda ke hujung anda untuk membuat helaian yang tidak rata yang memberikan anda tekstur pantai dan banyak pergerakan. Satu lagi perkara yang akan membantu adalah semburan garam sedikit. Kami menyukai ini dari Bumble Surf Infusion Infusion ($ 16, sephora.com). Hanya kabut melalui helai basah dan scrunch hanya beberapa kali di sana sini dengan jari anda.