Apabila Keke Palmer mencukur rambutnya beberapa minggu yang lalu, kami masuk ke dalamnya. Sangat ke dalamnya; buzz itu telah beberapa bulan yang datang, dengan rupa Palmer berfluktuasi dari panjang, ke pixie, ke pukulan sampingan pudar. Apabila anda boleh menarik apa-apa dan segala-galanya serta Palmer, tidak ada duh, anda mahu mencuba segala yang anda boleh-dan kini cuba Palmer yang lain, dengan nama yang cerah, terang-apakah kita menyebut rambut cerah? Kami sedang bercakap Lisa Frank-folder tahap warna penyerlah. Ia mulia.

Dihantar pada Instagram semalam, kata Palmer Refinery29 bahawa dia sebenarnya menyalakannya ungu itu sendiri. (Kami juga kagum bahawa dia mencapai tahap ketepuan sendiri. Kemahiran.) “Seperti yang anda lihat dari rekod saya, saya suka mencuba perkara-perkara baru, saya suka mencari versi baru saya,” kata Palmer..

Foto-foto pelakon wanita itu memaparkan T-Shirt Teka di tempat teduh yang sama, trik yang kita juga suka. Yang pertama datang, baju T-shirt atau pewarna rambut? Ia adalah hari moden ayam-telur. Walau apa pun, Palmer berkata dia “teruja melihat bagaimana saya dapat membantu perubahan ini dengan almari pakaian saya. Bagi saya, gaya adalah ungkapan diri.”

Memuatkan

Lihat di Instagram

Di luar itu, dia berkata buzz itu juga peluang untuk bermula dari awal-sesuatu yang boleh sepenuhnya membebaskan (jika agak menakutkan). Dalam kes Palmer, dia berkata bahawa ia adalah bekas: “Saya mahu bermula, tekstur saya telah berubah sedikit sejak bertahun-tahun dari semua perkara yang saya lakukan untuknya. Saya benar-benar ingin dapat membiarkan rambut saya berehat dan menjadi perkara sendiri, saya juga mahu menjadi botak! “

Memuatkan

Lihat di Instagram

Dan sementara kehidupan di set boleh menuntut penampilan tertentu pelakon, bangs tatu Jennifer Lawrence, Palmer mengatakan dia menggunakan kebebasan kedua untuk hidup besar dan dengan itu ungu. “Saya berada di tempat dalam hidup saya di mana saya sedar saya tidak mempunyai apa-apa yang menghalang saya daripada menyatakan diri saya dalam sebarang aspek, dan itu membuatkan saya gembira.”

Memuatkan

Lihat di Instagram

Tetapi siapa tahu berapa lama penampilannya akan berlangsung? Untuk bahagian jawatan yang akan datang ini, pertimbangkan bersuara, “Saya Mempunyai Masa Hidup Saya” kepada diri sendiri. Kami berbaring untuk berehat Pixie merah jambu Palmer:

Memuatkan

Lihat di Instagram

Buzz fuchsianya:

Memuatkan

Lihat di Instagram

Lobang merah jambu nya:

Memuatkan

Lihat di Instagram

Warna gelembungnya:

Memuatkan

Lihat di Instagram

Shake platina beliau:

Memuatkan

Lihat di Instagram

Dan bob hitamnya:

Memuatkan

Lihat di Instagram

Ia sedang naik.

Cerita Terkait:
-Bella Thorne’s Hot-Pink Hair Color Is Straight Out of a Comic Book
-Wanita di Twitter Memaparkan Off Haircuts Botak Cantik Mereka untuk Alasan Paling Berkuasa
-Berhenti Bertanya Saya Apabila Saya Akan Meningkatkan Rambut Pendek Saya