Kami sudah tahu Kendall Jenner adalah peminat semua 90-an-penjaja, puncak tanaman, pakaian slip, dan, tentu saja, jeans berjalur tinggi-tetapi eyeshadow hitam dan gigi gear? Bersedia untuk meludah kopi anda. Dalam iklan terbaru Marc Jacobs yang jatuh pada tahun 2016, yang digelar oleh Katie Grand dan ditembak oleh David Simms, Jenner kelihatan seperti dia dengan mudah boleh menjadi tambahan pada set Kraf. (Atau kawan anda yang tinggal di Topik Hot semua melalui sekolah menengah.)

Lihatlah:

Memuatkan

Lihat di Instagram

Pasti, platform langit yang tinggi (yang Jenner memanggil “but bot paling menakutkan”) dan overcoat hitam dibesar-besarkan, menjualnya, tetapi hanya lihat pada rambut besar, liar yang dikeritingi (dicipta oleh hairstylist Guido Palau) dan mata gelap yang dilakukan oleh master makeup Diane Kendal. Ia mungkin lebih menjatuhkan rahang daripada gelombang jari dan mata kepala logam yang dipakai pada landasan jatuh untuk jenama itu. Dan sudah tentu jauh (dan mari kita jujur, lebih seronok) menangis dari debut pertama model untuk rumah pada tahun 2014, di mana dia memakai bob tebal, lengkap dengan ikat kepala tonal dan kening berdarah.

Adakah ini bermakna liner hitam tebal dan gincu kembali? Di antara ini dan naungan Lip Kit terkini Kylie Jenner, tinjauan gelap. Walau bagaimanapun, kami akan memakainya lebih seperti Gigi-kurang seperti penyihir 90-an.

Watch Lucy Hale Bermain Obsessed or Unimpressed: