Hanya satu hari sahaja sehingga Halloween, tetapi tidak perlu berpeluh jika anda tidak mempunyai idea kostum lagi (dan kebetulan ada Sephora yang berdekatan). Kostum Halloween yang cerdik dan terlaksana dengan baik dapat kelihatan sama seperti yang anda telah merancang sejak Halloween lepas, dan pengguna Lauraizm Reddit terbukti banyak dengan pakaian beg Sephora histeris ini.

“Ini adalah pakaian yang mudah tetapi menyeronokkan!” Lauraizm mencatatkan di subreddit Kecantikan Makeup (di mana lagi?). “Ia juga kali pertama kali saya memohon / memakai bulu mata palsu! Banyak kesilapan dibuat.” Walaupun kelihatan sangat rapat, Lauraizm menulis bahawa “benar-benar satu-satunya ‘pakaian’ bahagian” adalah kertas tisu merah yang menyusun beg Sephora. ‘ Bahagian yang mudah adalah pakaian, yang dia diarahkan terus dari Amazon: pakaian berjalur hitam dan putih 1950-an dengan tambahan crinoline untuk jumlah. Tetapi beg Sephora bukanlah beg Sephora yang benar tanpa cermin, dan Lauraizm menggunakan hampir 20 produk untuk kostumnya, termasuk banyak sepuluh kegemaran Sephora: termasuk Anastasia Beverly Hills Stick Foundation dalam Fawn untuk konturnya, Fenty Beauty Highlighter dalam Trophy Wife , dan palet Renaissance ABH untuk matanya.

PHOTO: Reddit

Semuanya terlepas dengan colourPop Creeper cecair cecair, dan, tentu saja, beg Sephora sebenar, dengan cemerlang membuat beg ini Sephora membeli-belah di Sephora pakaian. Dalam komen Lauraizm dikreditkan BuzzFeed’13 Kostum Halloween DIY untuk Pencinta Kecantikan “untuk inspirasi. “Melihat 10 saat pertama video itu dan alasan saya untuk membeli pakaian baru dan berlari dengannya,” tulisnya. Dengan mengingatkan kembali, Lauraizm akan melakukan beberapa langkah pekerja Sephora klasik seperti membuat sampel dari beg Sephora atau menawarkan bakul lain, tetapi tidak terlambat untuk anda jika anda mahu menambahkan lapisan realisme tertentu kepada kostum anda dan menjadi semua orang orang kegemaran malam.

Cerita Terkait:
-Kostum 50 Kebanyakan Epic Halloween untuk Idea Menengah
-The 85 Most Raw-Dropping Halloween Makeup Looks on Instagram
-Relatable: Shay Mitchell Adakah Makeup Sendiri untuk Halloween