Tato kecil adalah secara rasmi satu perkara-dan akhir-akhir ini, selebriti mendapat mereka sebagai cara untuk menghormati orang yang mereka cintai. Jadi kami tidak benar-benar terkejut apabila Lea Michele mencatatkan pada Instagram sebuah pic tatu kecil yang dia terima untuk menghormati neneknya yang lewat.

Memuatkan

Lihat di Instagram

Sambungannya di nenek kopi-Michele memberi cawan pertama kepadanya ketika dia berusia lapan tahun, sementara kami yang lain meminum jus anggur. Tetapi itu bukan hanya tatu Michele. Sila sediakan diri anda dengan sewajarnya. Kami harap anda memakai maskara kalis air.

Oleh kerana Michele kemudian mencatatkan satu lagi tembakan yang mudah “5” di bawah lengannya (atau sebagainya) dengan kapsyen, “Dan satu lagi … untuk Quarterback saya … # 5”. Berfikir kembali ke tahun 2009: Anda mungkin ingat bahawa watak Cory Monteith, Finn, adalah suku akhir bintang untuk pasukan bola sepak William McKinley High School. Nombor jerseynya adalah # 5, dan kematiannya ditulis dalam pertunjukan sebagai saluran cerita dalam episod kelima musim bertajuk “The Quarterback.” Sudah hampir tiga tahun sejak dia meninggal dunia, tetapi juga jelas bahawa tiada siapa dari kita-termasuk Michele-akan melupakannya atau cinta epik yang mereka kongsi.

Memuatkan

Lihat di Instagram

Bolehkah seseorang lulus Kleenex itu??