pitbull backup dancers

Seperti orang-orang parti yang lain di dalam rumah, kami suka jemur Pitbull yang baik. Dan kita juga terpesona oleh penari sandarannya, sekumpulan enam wanita yang menyebut diri mereka Bad Bad juga. Sesungguhnya anda telah melihat wanita-wanita ini di atas panggung dengan Mr. Worldwide, sambil menambah satu tembakan tenaga dan kecantikan yang menular yang benar-benar membawa persembahannya untuk hidup.

Jadi, sebagai penghormatan Revolusi Malam Tahun Baru Pitbull menyiarkan malam ini pada Fox, kami ingin menyinari sorotan para penari, semua sambil menunjuk apa yang kita cintai tentang kecantikan mereka kelihatan. Dale!

Makeup oleh saya // 11.13.15

Foto yang disiarkan oleh Teena? (@itsteena) pada 14 Nov 2015 pada 3:16 petang PST

The Bad Ones adalah semua tentang mata, khusus besar, kening tebal dan sebatan untuk hari, seperti yang dilihat di sini di Teena.

Apabila di #PuertoRico … Rock dem curls gurrllll !!! ? #Boricua #PitbullEnriqueTour # 2015 #WhataLife !!!!!! #NoFilter #ShowMakeup #UrWelcome ?

A photo posted by A S H L E Y F L O R E S (@floribomba) on Mar 6, 2015 at 6:25 pm PST

Rambut mereka tebal dan penuh, dengan definiton yang paling luar biasa. Rambut Ashley dalam pic ini adalah seperti bodoh seperti yang lain Bom Latina, Iris Chacon, tiada kreas?

Melihat triple ??? @themostbadones

Foto yang disiarkan oleh Michelle Burgos? (@michelleburgoss) pada 8 Okt 2015 pada 12:19 malam PDT

Permainan bibir merah mereka kuat. Mereka biasanya pergi ke selimut yang sempurna bahawa kami bertekad untuk mengesan. Lihat bagaimana ia berfungsi dengan Michelle, Estefania, dan Adriana.

Foto yang disiarkan oleh Kristin Rose (@ planetmars13) pada 17 Sep 2014 pada 12:35 malam PDT

Mereka tahu bagaimana untuk memasangkan ketiga-tiga tandatangan ini dengan mudah. Kerana apabila anda menyerang orang ramai menjadi kegilaan, anda perlu pergi besar! Seperti yang ditunjukkan di sini oleh Kristin Rose.

Sekarang, mari kita engkol bola api, dan dapatkan pesta bermula.

Lagi dari Glamour.com:

Ingin tahu apa yang sedang trend kecantikan sekarang? Semak Indeks Gincu: