Rakan-rakan, ada lagi satu lagi petanda lipatan 90-an kelihatan di alam liar, kali ini pada pelakon Aussie Jade Albany di bawah perdana Luar dan dalam.

jed albany aussie visible lip liner

Sekarang, kami menghargai semangatnya untuk rupa retro dan semua, tetapi ini agak agresif. Percaya atau tidak, pelapik boleh dilihat dapat dilihat pada tahun 2015 jika dilakukan dengan betul. Berikut adalah contoh yang kita lihat pada musim bunga di Jennifer Lopez:

jennifer lopez visible lipliner close

Ini adalah cara yang lebih mudah pakai dan dikemas kini untuk pergi ke arah trend: Pelapik bibir adalah teduh yang hanya setengah langkah lebih gelap dari warna bibir anda dan digunakan dalam garis yang sangat nipis sehingga anda hampir terpesona lihat. Anda mahu membayangkan di sempadan di sekitar bibir anda, tidak menggariskan mulut anda dalam penanda hitam dan berpura-pura anda akan mengikuti audisi untuk * Baywatch * dan mempunyai Zima dengan Jolly Rancher jatuh selepas.

Beberapa perkara yang perlu diingat: Lebih mudah untuk menarik diri dengan warna bibir bogel, tetapi ia boleh dilakukan dengan kaya juga, seperti Kim Kardashian terbukti dua tahun yang lalu (jadi lebih awal dari masa yang satu ini, dia). Hanya ingat dengan halus adalah kawan anda di sini. Salah satu cara untuk memastikan barisan anda tetap nipis adalah dengan menarik pada sempadan pensil anda terlebih dahulu. Kemudian anda boleh cat di atasnya dengan berus lipstik berus lipatan untuk campuran dan menyembunyikan sebanyak atau sedikit pelapik yang anda suka.