Walaupun kita tahu “tanpa usaha” adalah dusta, tiada apa yang dikatakan “sejuk tanpa mencuba” seperti pekerjaan pewarna platinum-pirang. Ambil Exhibits A to Z: semua orang di Hollywood menguangkan warna abadi, minimalis (atau kekurangannya) selama-lamanya. Tetapi ia bukan tanpa risiko, seperti yang dijelaskan oleh Katy Perry dalam satu segmen The Ellen DeGeneres Show minggu ini apabila dia memenuhi tuan rumah rancangan ceramah itu dengan sebab sebenar di sebalik potongannya: Ini semua terima kasih kepada run-in dengan sisi gelap peluntur.

Ia cukup diketahui bahawa peluntur boleh melakukan nombor pada rambut anda, berpotensi meninggalkan anda dengan beberapa helai patah (dan impian!). Begitu harganya warna, kata Perry-nampaknya, rambutnya mula hancur selepas dia pergi platinum pada bulan Februari, jadi warna canggihnya terpotong.

TBH, kita trauma dengan pemikiran rambut yang keluar dari segelintir. Tetapi Perry seolah-olah dia mengendalikannya dengan baik. Dia memberitahu Ellen itu cara yang baik untuk menarik perhatian kepada wajah anda (dan dengan jelas membolehkan dia membuat keserupaan yang sama dengan Ellen). Kita perlu menyerahkannya kepadanya, dia tidak salah. Kami tidak akan melupakan solekan Met Met Ballnya tidak lama lagi. (Bolehkah jilbab merah berat ada hubungannya dengannya? Eh, mungkin, tetapi itu tidak penting.)

Yang berkata, jika anda mempunyai cita rasa platinum yang bersembunyi di belakang fikiran anda, ini tidak perlu menjadi kisah berhati-hati. Hairstylists mengatakan satu cara untuk mengelakkan kerosakan adalah untuk pergi lebih ringan perlahan dan mantap-sangat perlahan. Wartawan selebriti Tracey Cunningham (penyihir di belakang berambut perang berair Khloe Kardashian) mengesyorkan langkah bayi menerusi lampu suluh, apa yang dia panggilkan sorotan superfin yang akhirnya membina asas berambut perang, yang lebih lembut untuk beralih dari. Rawatan Olaplex dan topeng kelembapan yang semula dapat membantu.

Memuatkan

Lihat di Instagram

Dan jika semuanya gagal? Sekurang-kurangnya anda akan berada dalam syarikat yang baik. Berdasarkan video muzik terbaru Perry, sambungan juga boleh digunakan.

Cerita Terkait:
-Saham Stormart Kristen Stewart 3 Peraturan untuk Platinum Berjalan Platinum
-Warna Rambut Cara Cara Delevingne Adalah Palang Keren Antara Platinum dan Perak
-Katy Perry Hanya Komited untuk Pixie Haircutnya dengan Going Shorter Than Ever