0922 black nail polish bd

Di belakang pentas di salah satu pertunjukan landasan New York, saya melihat seorang lelaki yang melakukan sesuatu yang tidak pernah saya lihat sebelum ini: Mengambil kuku hitam gelap dari tangan model dengan hanya satu sapu bersih! Sebagai seseorang yang membelanjakan lebih dari setengah jam – dan menggunakan hampir seluruh beg bola kapas – setiap kali saya mengeluarkan cat gelap dari kuku saya, saya hanya telah untuk berhenti dan meminta manikur untuk rahsianya. Apa yang dia beritahu saya adalah pembukaan mata – dan penjimatan masa! Langkah-langkah untuk penyingkiran gelap-cepat cepat, selepas melompat.

__Step 1: __ Manicurist CND meletakkan sedikit CND SolarOil di sekeliling kutikula dan hanya di bawah petua kuku. Kunci di sini adalah minyak menyimpan barang-barang gelap dari merayap ke celah-celah kecil itu dan meninggalkan yang ditakuti “saya mencuci tangan saya dalam dakwat” seperti noda.

__Step 2: __ Simpan bola kapas untuk penyingkiran solek mata anda. Sebaliknya, dan pad kapas disokong plastik (tersedia di kedai-kedai bekalan kecantikan) yang menyerap penghilang tanpa menyusut kapas sepenuhnya.

__Step 3: __ Apabila anda meletakkan pad pada kuku anda, tekannya perlahan-lahan dan kemudian bergetar di bahagian kecil ke gerakan dengan cepat. Ini longgar menggilap tanpa membelitnya. Kemudian cabut pad terus ke arah hujungnya dan kebanyakan (jika tidak semua) cat harus dikeluarkan.

Jadi, anda ada! Saya, untuk satu, tidak sabar-sabar untuk mencuba petua-saya merancang untuk melukis naval kaki saya dan saya sudah menanti-nantikan proses penyingkiran percuma tanpa rasa bersalah.

Bagaimana pula dengan kamu: Adakah anda menghadapi masalah menghilangkan pengilat yang gelap? Sesiapa mencari strategi yang efektif untuk memadamnya? Adakah proses penyingkiran berantakan memaksa sesiapa sahaja menyerah pada barang gelap sepenuhnya?

Foto: iStock