Sekiranya anda akan debut secara terbuka gaya baru, tidak kira betapa sedikit, tempat yang lebih baik untuk melakukannya daripada di New York Fashion Week? Selena Gomez, nampaknya menyedari hal ini. Hanya beberapa bulan selepas kembali kepada si rambut coklat berikutan penampilan ringkasnya dengan lob pirang berambut perang, Selena mendapat sepasang gelang baru-yang dia muncul pada pertunjukan Kejatuhan 2018 pada hari Selasa.

Memandangkan Selena sebagai duta untuk jenama itu, dia menjadi barisan baris depan untuk pameran itu. Musim lalu dia soleknya sangat baik, ia menyaingi landasan. Musim ini, semuanya mengenai rambutnya, yang memaparkan panjang, sambungan panjang pinggang bersama dengan satu set sekeping tirai sekeping yang dibuang ke pusat. Sementara itu, pakaiannya adalah contoh sempurna dari Coach’s gabungan gaya girly dan cangak. Dia memakai gaun maxi hitam-dan-lavender yang memukau dengan reka bentuk cat air dan butiran bunga, dihiasi dengan jaket kulit hitam klasik dengan merinci merah di sekitar ritsleting di sisi dan lengan.

PHOTO: Jamie McCarthy / Getty Images

Menurut Vogue, Selena mula-mula melihat sukan mini-buat lewat minggu lalu. Pada hari Rabu, Gomez melawat restoran IHOP di Los Angeles (dan dengan penuh minat, meninggalkan dengan salah satu cawan kopi mereka yang dibintangi logo mereka di tangan), di mana dia dikesan oleh paparazzi dengan bangsawan gaya ’70s, sekeping y. Panjangnya adalah apa yang membuatkan mereka begitu moden dan serba boleh. Mereka mendekati dagunya di kedua-dua belah sisi dan hampir tidak menutupi alisnya pada titik terpendek mereka, yang bermaksud dia boleh memakainya keduanya berpisah dan menyapu keningnya, seperti di atas.

Jika bayi bangsat bukan perkara awak, peluangnya sangat (sangat) baik bahawa ini akan berlaku. Kedua-dua Selena dan Pinterest mengatakan sekurang-kurangnya.

Cerita Terkait:
-‘Nirvana Blond’ Selena Gomez Mengambil Jumlah Masa Gila untuk Dapatkan
-Makeup NYFW Terbaik Adakah Terjadi pada Wajah Selena Gomez
-Hanya Sekumpulan Foto Cardi B Hidup Kehidupan Terbaiknya di Minggu Fesyen