Anugerah Muzik Amerika 2015 malam tadi adalah seperti perarakan keindahan Jennifer Lopez-dia berkhidmat sebagai tuan rumah, jadi dia berada di pentas banyak, dan skuad glamnya ada di tangan untuk mengubah rambut dan soleknya dengan cepat, oh, hanya satu juta kali dengan setiap pakaian yang dipakainya. Ia seperti papan Pinterest inspirasi Jennifer Lopez yang dibawa ke kehidupan.

Jadi apa yang kita lihat? Rambutnya memukul setiap nota yang dapat dibayangkan dari anggun dan lurus ke ekor kuda manis yang lembut untuk topknot bergaya. Ucapannya kebanyakannya tinggal di dalam keluarga J.Lo tanda bogel-smoky-mata-bogel dengan beberapa gelung dilemparkan (hello, gincu gelap! Suka awak buat!). Dan, tentu saja, dia kelihatan hebat dalam setiap orang. Ayo, ini Jennifer Lopez. Sekiranya ada dewi yang diutus dari langit untuk memberkati kita dengan kemuliaan yang berkilauan, berkilauan, itu adalah J.Lo.

Dalam erti kata lain, ia adalah satu tugas yang sukar untuk memilih melihat kegemaran di antara yang dia pergi untuk malam tadi, tetapi kami kafein-up dan melakukannya hanya untuk anda, pencinta kerja yang hebat, pencinta kecantikan. Sungguh sukar, kita tidak akan berbohong. Serius. Kami letih. Hantar bakul buah.

Dan sekarang undur ke nombor satu kami! Bersiaplah untuk dibanjiri dengan inspirasi untuk semua parti percutian anda datang. Atau jika anda tidak mempunyai apa-apa pada kalendar anda lagi, mungkin anda tiba-tiba mahu membuang anda sendiri. Kami cukup yakin bahawa kuda ekor dalam nombor 4 memanggil nama anda.

Nombor 9: Jubahnya “oops” momen. Sama ada dirancangkan atau benar-benar terang, kamera itu menangkap pentas di belakang pentas semasa persembahan dengan tuala di kepalanya. Twist yang comel, tetapi bukan satu yang anda mahu menyalin dalam kehidupan sebenar. Baiklah, kecuali Lopez anda, yang kelihatan cukup menghancurkan serban tuala.

jennifer lopez towel robe amas

Nombor 8: Muka solekanya dan ekor kuda yang rendah. Tandatangan Lopez.

bal ponytail nude makeup
jennifer lopez 2015 amas beauty bal ponytail back

Nombor 7: Lip gloss raspberry dan momen rambut yang anggun. Sangat bergaya.

jennifer lopez 2015 amas beauty raspberry lipgloss sleek hair

Nombor 6: Bajunya dengan leher tinggi, pakaian yang sangat berkilauan. “Demure” dan “manis” adalah dua perkataan yang terdapat di sini.

jennifer lopez 2015 amas beauty bun pink dress

Nombor 5: Teksturnya yang kurus. Bahagian yang sama glam dan boho (dan sempurna untuk persembahannya).

jennifer lopez 2015 amas beauty beige makeup shaggy hair

Nombor 4: Ponytailnya yang tinggi dan berbukit merah yang cantik (yang mencerminkan pola ciuman pada pakaiannya).

jennifer lopez 2015 amas beauty red lipstick ponytail

Nombor 3: Gincu coklat 90-an (dengan rambut terselip) – tetapi masih moden.

jennifer lopez 2015 amas beauty 90s brown lipstick

Nombor 2: Gincu berani beliau, yang bertentangan dengan kain kuning cerah yang dipakainya dengan cara yang paling menakjubkan. Juga updo sini di sini? Gorge.

jennifer lopez 2015 amas beauty yelllow dress red lipstick

Dan, akhirnya, kegemaran kami, lihat nombor 1: Kulitnya yang sempurna dan bungkus yang tinggi – melihat artis solek masa panjang Mary Phillips dinamakan sebagai kegemarannya di Instagram, dan kita dapat melihat mengapa. Kulitnya kelihatan begitu sempurna, begitu sempurna, tetapi anda tidak boleh berhenti dan bertanya-tanya apakah dia sebenarnya manusia.

jennifer lopez 2015 amas beauty top knot strobed makeup

__More on Glamour.com:

__

Ingin tahu apa yang sedang trend kecantikan sekarang? Semak Indeks Gincu: