Olivia Culpo hampir pingsan di atas karpet merah Emmys awal petang ini (kerana ia secara harfiah 105 darjah dalam L.A.), tetapi dia masih kelihatan sempurna tanpa cacat. Dan kita tahu setiap produk yang digunakan di wajahnya. Kami mendapat intel dari artis soleknya, Patrick Ta. Baca >>

Memuatkan

Lihat di Instagram

Memuatkan

Lihat di Instagram

“Olivia dan saya telah bekerjasama untuk seketika sekarang, jadi sesi glam kami sentiasa menyeronokkan, kami bercakap sebelum pertunjukan tentang apa yang dia akan memakai dan sebagai pasukan memutuskan penampilan terakhir. kulit gangsa yang tinggi dan kelihatan sangat baik pada dirinya! Inspirasi untuk melihatnya datang dari pakaiannya, putih, moden, dan berstruktur supaya kami mahu meninggalkan mata segar dan ringan dan fokus pada bibir. “

Kulit

  1. “Saya selalu suka menyiapkan kulit pelanggan saya dengan benar-benar membersihkannya. Ini membolehkan solek untuk melihat yang terbaik! Mula dengan Penjagaan Kulit Mudah Micellar Makeup Remover Wipes untuk membersihkan, menghidrat dan membebaskan mana-mana kotoran atau solek yang mungkin masih ada. Ini membolehkan yayasan meletakkan lancar pada kulit. ” dia cakap.

  2. “Saya menggunakan Pelembap Kaya Penjagaan Kulit Mudah untuk menambah kelembapan, kerana apa-apa penghidratan tambahan akan membolehkan solek untuk meletakkan indah pada kulit.”

  3. Ta kemudian perlahan-lahan memohon Giorgio Armani Designer Lift Foundation “untuk kulit yang bersih dan cerah tanpa melihat terlalu berat.”

  4. Kemudian, untuk kontur, dia menggunakan Tom Ford Shade & Illuminate dalam Intensity One.

  5. Untuk mengetengahkan, dia menggunakan Chanel Correcteur dalam Beige 31.

  6. Untuk pemerah pipi, dia menggunakan MAC Mineralize Blush dalam Jiwa Hangat ke apel pipi.

  7. Lebih tinggi penyerah! Dia menghidupkan The Balsam Mary-Lou Manizer

  8. Ta selesai dengan serbuk lilin dari La Mer untuk menetapkan dan memastikan memakai lama.

  9. Langkah terakhir: Dia menyembur wajah dengan semburan penetapan untuk memberikan kulit yang semulajadi, bercahaya (dan jelas menyimpan segala sesuatu di tempat).

Mata:

  1. Hanya satu bayang digunakan: MAC Pigment in Tan.

  2. Ta menggulung bulu mata dan melakukan dua lapisan mascara kalis air untuk dipakai lama.

  3. Dia menggunakan Esqido Lashes “untuk seketika”.

  4. Untuk membuat alis tebal, Ta memaki mereka dengan Pensil Alis Anastasia Beverly Hills dalam si rambut coklat.

Bibir:

  1. Untuk melengkapkan rupa, Ta memilih gincu merah untuk melengkapkan pemerah pipi. Untuk mendapatkan rupa, dia berlapis MAC Pensil Bibir di Ruby Woo dan Anastasia Liquid Gincu di Sarafine.

Lihat apa yang sedang trend pada Indeks Gincu: