Minggu lalu menandakan Minggu Fesyen New York yang pertama: Lelaki, dan walaupun ia sedikit percubaan, tukang-tukang rambut di belakang layar tidak mengambil keadaan rambut pendek lelaki sebagai alasan untuk mempermudahnya. Tidak, profesional ini mendapat crackin dan mengeluarkan beberapa helah utama. Berikut adalah beberapa detik yang menangkap mata kami:

Lihat 1) Kien Hoang untuk Oribe mencipta tajam untuk J. Lindeberg dengan bulu pin sekolah lama.

keriting mens fashion week

Timnya bekerja dalam sedikit Oribe Creme untuk Gaya ($ 37, oribe.com) kemudian menetapkan rambut dalam keriting pin, yang bermaksud mengitar rambut di kunci ke atas kepala dan menyematkannya ke kulit kepala. Setelah membiarkan roti mini yang ketat mengerjakan sihir yang membuat gelombang mereka, mereka diturunkan dan dipecahkan dengan jari-jari penari. Nota: Mencuri helah ini untuk diri sendiri juga!

Lihat 2) Di Orley, Matthew Curtis untuk Bumble dan Bumble pergi grafik.

Orley hair by Matthew Curtis

Pasukannya menggunakan mousse di seluruh bahagian atas kepala model dan berlegar melalui. Kemudian rambut dibalut dengan hairnet (untuk mengelakkan rambut daripada berkembang) dan ditiup kering. Akhir sekali, ia dipecahkan dan dipukul dengan gel rambut atau Surf Spray ($ 24, sephora.com) untuk tekstur.

__Look 3) Joey George of Oribe telah diilhamkan oleh idea pesawat melalui ribut lampu untuk ‘bertanda’ di Edmund Ooi. __

oribe edmundooi ss16 figure 8
oribe edmundooi hair

Dia menyambungkan sambungan ke bahagian depan rambut dan kemudian membuat tekstur yang dikeriting dengan membungkus bahagian di sekeliling gunting rambut dalam angka lapan dan menekan dengan tiruan. Selepas itu, dia menyikatnya dengan sikat bergigi lebar.

Lihat 4) Bagi Kenneth Ning, Nathan Nguyen untuk Oribe mengukir rambut dekat dengan kepala.

oribe nathan kennethning pin curls

Sebaik sahaja rambut ditetapkan dekat dengan kulit kepala, ia berkabus dengan penyembur rambut untuk mendapatkannya; maka topi rambut palsu diletakkan di atas dan disembur lagi. Selepas kering, penutupnya diambil.

__Lihat 5) Di Rochambeau, Colin McCarthy untuk Bumble dan Bumble mencerminkan metalik dalam pakaian dengan kilauan pada rambut. __

Lelaki SS16 Rochambeau sleek part hair

Dia membuat bahagian sampingan yang mendalam dan memohon campuran dua bahagian Sumotech (untuk ditahan) ($ 29, sephora.com) dan satu bahagian Semisumo (untuk gloss) ($ 29, sephora.com) dan bekerja sepanjang panjang rambut, menggunakan tangannya untuk bekerja kembali rambut. Kemudian dia menggunakan berus gaya untuk membersihkan kawasan bahagian dan memadam sebarang tanda sikat.

__Look 6) Untuk persembahan John Elliot, Amy Farid untuk Bumble dan Bumble mencipta rupa rambut yang sejuk yang bertujuan meniru kelembapan. __

John Elliott hair by Amy Farid

Senjata rahsia: Dia menghembus rambut dengan Bumble dan Bumble Tonic Losyen ($ 22, sephora.com) untuk melemahkannya sebelum model berjalan keluar.