PHOTO: WireImage

Malam tadi 2016 Billboard Anugerah Muzik banyak untuk memproses-abs ABS, tarian Bieb, video Adele baru. Tetapi jika ada satu saat kita perlu memecahkan sebelum kita boleh bergerak dengan Isnin kita, ia adalah solek Gwen Stefani. Adakah anda melihatnya dengan baik semasa duet dengan Blake Shelton?

PHOTO: Getty Images for dcp

Ini bukan Gwen Stefani yang kita kenal, berkulit merah, berkulit merah, berkulit merah. “Menggariskannya sambil merakamkannya,” kata artis soleknya, Gregory Arlt, di Instagram. Dan anugerah untuk meremehkan malam pergi ke … Mari memecahkan semua cara di mana ini adalah utama perubahan solek.

1. Bronzer. Begitu banyak bronzer.

Stefani selalu memeluk kulit gading, walaupun seorang gadis California. Itulah sebabnya cahaya malam yang terperang dan terselip di malam hari-yang pada J.Lo akan semua dalam sempadan kerja merasakan kerja sehari yang mengejutkan. Banyak penyerlah pada tulang dada dan tulang pipinya ditambah dengan bronzer gelap yang mengepung pinggang pipinya mengangkat struktur tulangnya dengan cara yang belum pernah kita lihat sebelumnya. Uncharacteristic blush berbulu memainkan ke dalam transformasi kulitnya juga.

2. Kekurangan peluntur cecair.

Perkara tentang membuat mata kucing tanda tangan anda adalah bahawa suatu hari apabila anda akhirnya mengambilnya, ia hampir seperti anda berjalan di telanjang. Sesuatu yang terasa seperti itu hilang. Kami merasakan cara ini ketika Taylor Swift melangkah keluar pelapis cair hitam baru-baru ini dan merasakannya lagi ketika melihat Gwen. Tetapi terima kasih kepada bayang-bayang yang berasap, matanya masih banyak kesan di atas pentas.

3. Itu bibir bogel.

Berkilat dan berkulit warna, warna ini menjadikan bibirnya lebih kenyang dan tidak lagi menjadi tumpuan yang dramatik apabila dia memakai tanda tangannya merah (kadang-kadang merah jambu berani), memindahkan tumpuan kami ke tulang pipi dan alisnya (yang, halo, kuasa alis-kita serius tidak pernah menghargai mereka sebelum ini!).

Memuatkan

Lihat di Instagram

Siapakah Gwen baru ini, dan adakah kita akan melihatnya lebih banyak? Seperti yang kita semua perhatikan, berasa bebas untuk meninjau kembali semua rambut dan momen solekan lain yang membuat rahang jatuh pada BBMA malam tadi.