Demi Lovato adalah salah satu wanita yang paling berpengaruh yang kita tahu. Kekuatan, keaslian, dan kesegarannya bersinar di dalam bukan hanya musiknya, tetapi dalam segala yang dilakukannya. Oleh itu, apabila kita mendengar bahawa dia telah bekerjasama dengan Kate Hudson dan Fabletics-kolaborasi pertama jenama itu-kami tidak sabar-sabar untuk mendapatkan mengintip pada koleksi kapsul edisi terhad, yang baru dilancarkan minggu ini, yang akan memberi manfaat kepada Gadis Yayasan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu Up kempen, dan dengar dari Demi sendiri, yang berkongsi jujurnya mengambil pakaian dan bekerja. Petunjuk: Perkara yang paling penting untuknya adalah merasa baik. Demi, kami tidak boleh bersetuju lagi.

GLAMOR: Apa latihan kegemaran anda sekarang?

DL: Latihan kegemaran saya adalah jujitsu. Saya hanya mempunyai banyak keseronokan melakukannya, dan ada sesuatu tentang strategi yang melibatkan jenis itu menjadikannya seperti permainan catur dan mengekalkan otak anda diduduki juga semasa anda sedang berusaha, jadi anda tidak akan bosan.

GLAMOR: Latihan untuk badan dan minda anda.

DL: Ya!

GLAMOR: Adakah anda mempunyai langkah senaman kegemaran, jujitsu atau sesuatu yang lain?

DL: Saya suka melakukan pelbagai jenis seni mempertahankan diri yang berlainan, jadi sama ada ia adalah Muay Thai atau kickboxing, saya suka melakukan semua jenis seni mempertahankan diri.

PHOTO: Baiklah Fabricics

GLAMOR: Adakah langkah yang anda lakukan dalam salah satu latihan seni mempertahankan diri yang anda fikir setiap orang harus mencuba?

DL: Dengan jujitsu anda boleh belajar banyak pertahanan diri, yang cukup luar biasa untuk kehidupan harian anda. Anda tidak pernah tahu apa jenis situasi yang akan anda masuki, jadi saya fikir mengajar gadis muda bagaimana belajar jujitsu adalah idea yang hebat.

GLAMOR: Apa latihan paling kegemaran anda?

DL: Saya bukan pelari. Saya mempunyai buku lali yang buruk, dan saya menggulung pergelangan kaki saya dengan banyak, jadi saya sentiasa takut apabila saya berlari.

GLAMOR: Bagaimana anda memotivasi diri untuk mula bekerja?

DL: Memotivasi diri saya untuk mula bekerja adalah hanya untuk mendapatkan melalui tiga hari pertama. Sebaik sahaja anda melewati tiga hari pertama, ia menjadi lebih mudah, dan kemudian ia mengambil masa 21 hari untuk membiasakan diri. Sebaik sahaja anda masuk ke dalam rutin bekerja seperti yang anda rasa selesa, selepas 21 hari, ia akan menjadi rutin untuk anda.

PHOTO: Baiklah Fabricics

GLAMOR: Apa alat gear, peralatan, atau teknologi kecergasan yang anda tidak boleh hidup tanpa?

DL: Berat. Saya suka mengangkat berat. Saya fikir ia amat penting ketika menguatkan badan dan penyaman udara anda.

GLAMOR: Bercakap mengenai kekuatan dan penyesuaian, Kate berada di pejabat kami di New York, dia dan pengarang utama Glamor, Cindi Leive, mempunyai pertandingan duduk di dinding. Siapa yang anda fikir akan menang diantara anda dan Kate dalam peraduan duduk dinding dan mengapa?

DL: Saya benar-benar baik di dinding duduk, jadi saya fikir kita mungkin akan bertahan lama, tetapi mungkin dia. Dia betul-betul berbentuk, dan dia kelihatan luar biasa. Ia akan menjadi persaingan yang baik!

demi-lovato-kate-hudson-fabletics-pelancaran-potret
PHOTO: Billy Farrell / BFA.com

GLAMOR: Apa yang membuatkan anda mahu bekerjasama dengan Fabletics dan Kate?

DL: Kate begitu hebat dan manis, dan saya sangat teruja untuk dapat bekerjasama dengannya, dan Fabletics begitu inspirasi. Saya suka bahawa mereka memberi kuasa kepada wanita untuk menjadi versi terbaik diri mereka, dan ia tidak kira apa saiz, bentuk, umur; kita semua boleh berasa selesa dan yakin bekerja dan menjalankan tugas.

GLAMOR: Apa yang telah bekerja dengan Kate dan Fabletics mengajar anda tentang industri kecergasan?

DL: Saya fikir ia sangat penting untuk berasa selesa semasa anda bekerja, dan saya rasa itu adalah sesuatu yang saya pelajari sendiri dan bekerja dengan Fabricics.

demi-lovato-fabletics-launch-models-sitting
PHOTO: Billy Farrell / BFA.com

GLAMOR: Adakah terdapat apa-apa yang anda fikirkan semasa anda merancang koleksi?

DL: Saya mahu memastikan bahawa saya merasa selesa dengan pakaian yang saya pakai. Saya boleh menjadi sangat pemilih tentang apa yang saya pakai semasa saya bersenam.

GLAMOR: Benar? Apa yang anda maksudkan?

DL: Bingkap-Saya mahu pastikan terdapat pemampatan yang cukup untuk berasa yakin dan seksi di dalamnya. Tahap mampatan yang saya perolehi adalah sempurna apabila saya mula mencuba.

GLAMOR: Itu bertuah! Apa bahagian kegemaran anda dalam koleksi?

DL: Sekeping kegemaran saya dalam koleksi itu mungkin menjadi bra sukan prestasi. Cara yang dipotong begitu hebat dan membuatkan buah dada saya kelihatan hebat!

GLAMOR: Sentiasa penting.

DL: Ya selalu!

PHOTO: Baiklah Fabricics