Awak ingat Richard Simmons, kan? Awak tahu – Sweatin ‘kepada Oldies ?! Dia sekarang 62, dan masih kuat. Seorang teman saya baru-baru ini pergi ke salah satu kelas aerobiknya. Anda akan menyukai laporannya yang lucu tentang pengalaman kecergasan ini…

1116 richard simmons workout vg

Itulah pelukanku Elise Allen, seorang penulis di Los Angeles, yang bersama penulis (dengan Hilary Duff) New York Times Bestseller Elixir. Novel YA beliau, Populazzi, keluar pada bulan Ogos 2011. (Kami juga blog bersama di laman web untuk penulis sulung, The Debutante Ball – datang dan katakan hi!)

Apabila Elise memberitahu saya dia mengambil kelas dengan THE Richard Simmons, saya terpaksa mendengarnya! Saya tahu anda akan mendapat sepakan daripada laporannya. Pendek kata, pelari berpengalaman maraton ini mendapat pukulannya oleh Raja Aerobik (dan mempunyai masa hidupnya)! Keluarkan Elise:

Beberapa minggu yang lalu, rakan kongsi saya memberitahu saya dia telah pergi ke perkara yang terbaik – kelas aerobik Richard Simmons. Biar saya menjadi lebih spesifik – ini bukan orang lain menjalankan kelas aerobik gaya Richard Simmons, ini adalah Richard Simmons sendiri, mengajar kelas. Dia nampaknya mempunyai studio di Beverly Hills, dan kecuali dia keluar dari bandar, dia secara peribadi mengajar kelas tiga hari seminggu.

Saya pergi ke Slimmons Studio (walaupun nama itu membuatkan saya gembira) pada hari Sabtu, dan dari satu minit ia adalah segala-galanya yang saya harapkan. Lobi tersekat dengan Simmons schwag: butang, video, gantungan kunci, tuala … jika wajah Richard Simmons dapat dilekatkan di atasnya, itu ada di sana. Saya mempunyai banyak masa untuk mengimbas semua; mereka mengesyorkan anda tiba 30 hingga 45 minit sebelum kelas. Ia popular, dan mereka memerlukan masa untuk memeriksa semua orang.

Akhirnya, mereka membuka pintu ke gym utama … dan di sana dia. Richard Simmons, dalam semua kemegahannya-khususnya, topi tangkai rhinestone berwarna merah jambu panas, celana pendek kecil, dan ketat nada kulit. Dan sementara dia mempunyai rambut yang jauh lebih sedikit daripada yang biasa digunakannya, apa yang tersisa digusur menjadi persekitaran yang sama Afro kita semua tahu dan sayang.

Tetapi Richard tidak berdiri di sana dalam barisan penerima. Dia sudah mempunyai lagu-lagu 70-an yang melanda, dan memimpin pemanasan yang keras dan pantas, dengan gembira menjerit seperti, “Anda membuat kaki itu, kini anda perlu mengangkatnya!”

Richard Simmons kini berumur 62 tahun, tetapi dia mempunyai tenaga seseorang berusia 40 tahun lebih muda. Dari pemanasan itu, dia mengayunkan kegilaan aerobik berimpak tinggi, lengkap dengan semua kerangka lama: tendangan tinggi, cha-chas, punggung, lutut, grapevine, lompat melompat … semuanya ditetapkan untuk mengalahkan disko dan diselingi oleh Richard sorakan, jijik, dan ya … perubahan pakaian. Dia mengetuk topi keras dan rompi untuk YMCA, sarung tangan tinju untuk No More Tears (Cukup Cukup), dan untuk satu lagu dia juga menarik sedikit pakaian hitam.

Saya tersenyum dan menyanyi sepanjang dari awal hingga akhir, dan saya tidak terkejut bahawa saya mempunyai masa hidup saya. Saya adalah terkejut bahawa saya mendapat latihan luar biasa.

Selama beberapa tahun yang lalu, saya pernah mendengar jurulatih selepas jurulatih berkata kardio yang mantap adalah lulus? . Untuk keputusan sebenar, anda memerlukan latihan selang: letusan cepat gerakan pylometric dicampur dengan reporter latihan berat badan yang sengit. Dan sementara saya secara peribadi mempunyai hasil yang hebat dengan latihan semacam itu, di sini saya bergelut pada akhir sesi 45-menit aerobik berimpak tinggi. Dan 15 minit berat badan rendah, lengan tinggi dan latihan abs selepas itu? Lupakan saja – saya terpaksa berehat rehat!

Seluruh pengalaman memberi saya penghargaan baru bukan sahaja untuk Richard Simmons, tetapi juga untuk latihan berimpak tinggi sekolah lama. Ia tidak lulus? , dan ia benar-benar layak mendapat tempat dalam jadual kesihatan yang sempurna.

Bagi saya, saya akan kembali ke studio Slimmons pada Sabtu depan untuk satu lagi lagu muzik yang hebat, menyeronokkan gila, dan pukulan yang serius. Sekiranya anda berada di kawasan L.A. mungkin saya akan jumpa di sana!

Butiran kelas: Studio Slimmons, 9306 Civic Center Drive, Beverly Hills, CA 90210. Klik di sini untuk jadual kelas dan harga, dan hubungi 310-A-SLIM-ME untuk memastikan Richard sendiri berada di bandar untuk mengajar.

Jadi menyeronokkan! Lain kali saya berada di LA, saya mengambil kelas! Terima kasih Elise!

Gals, apa yang paling menyeronokkan yang anda ada di kelas kecergasan? Apa-apa cerita untuk dikongsi?

P.S. Bolehkah ini menjadi bra olahraga paling menyanjung di dunia? Dan, semak keseronokan model Victoria’s Secret ini!

Lebih Banyak Cara Dapatkan Glamor

Lawati Shopglamour.com untuk barangan comel bermula pada hanya $ 10!

Masukkan undian Glamour terbaru!

Ikuti kami di Twitter

Tambahkan kami ke laman utama iGoogle anda

Photo: Courtesy of Elise Allen