Bella Thorne mungkin berusia muda 19 tahun, tepat-tetapi anda tidak akan dapat melihat bahawa dari portfolio hartanahnya, yang kini termasuk rumah berjuta-juta dolar di kawasan kejiranan Sherman Oaks yang dikagumi kawasan Los Angeles. Thorne merampas harta tersebut untuk lebih dari $ 2 juta, laporan Trulia. Harga itu disertakan dengan 4,500 kaki persegi harta yang paling baik digambarkan sebagai impian penghibur.

Rumah tradisional, putih yang baru dibina, berpusat di sekitar permata mahkota: sebuah halaman belakang dengan kolam renang moden dan spa yang rapi dengan fungsi pancutan air, teres yang tertutup, rumput-jarang terdapat di bandar yang dilanda kemarau-dan Dapur California, juga dikenali sebagai gril luar terbina dalam. Para tetamu tidak perlu bepergian jauh untuk sampai ke halaman belakang yang mengagumkan, kerana ruang tamu memberi laluan kepada pintu poket kaca.

Di dalamnya, terdapat banyak tempat untuk berteduh. Di samping dari ruang tamu utama, yang berputar di sekeliling tempat perapian dan terletak bersebelahan dengan dapur terbuka, ada ruang tamu kedua dengan perapian yang lain yang Bella Thorne tidak akan ragu untuk digunakan semasa bulan ini.

PHOTO: Trulia

Sekali lagi, anda boleh menjadi tuan rumah kawan-kawan di dalam dapur, kerana pulau marmar cukup besar untuk menjadi tuan rumah majlis makan malam. Sudah tentu, ada ruang makan rasmi untuk majlis-majlis khas.

PHOTO: Trulia

Apabila tetamu 21+ tetamu Thorne selesai, mereka akan senang memilih wain dari ruang bawah tanah yang diselaraskan kaca yang menyambut tetamu ketika mereka masuk ke ruang keluarga. (Seperti piala Harry Potter di bawah tangga, hanya boozier.)

PHOTO: Trulia

Mereka juga akan mempunyai banyak ruang untuk kemalangan, kerana rumah itu dilengkapi dengan enam bilik tidur dan enam bilik mandi. Pada masa itu, Thorne akan mempunyai banyak privasi sejak suite induknya datang dengan bilik mandi yang besar – pièce de resistance menjadi tab besar di tengah-tengah lantai marmar dan dinding.

PHOTO: Trulia
PHOTO: Trulia
PHOTO: Trulia
PHOTO: Trulia
PHOTO: Trulia
PHOTO: Trulia
PHOTO: Trulia
PHOTO: Trulia
PHOTO: Trulia