Adakah anda dilahirkan pada 16 September? Jika ya, anda berada dalam syarikat yang sangat baik, kawan-kawan Virgonia saya, kerana menurut Harvard’s Amitabh Chandra, anda adalah hari jadi yang paling popular di kalangan A ‘A yang baik A. Senang menjadi popular!

Astrologi bukan hanya horoskop anda. Ia sebenarnya melibatkan banyak matematik, dan horoskop anda adalah hasil dari astrolog anda yang memohon matematik kepada pengalaman manusia. Untuk setiap darjah semua tanda dua belas zodiak, terdapat Simbol Sabian. Perwakilan visual ini pada asalnya disalurkan oleh seorang wanita yang bersahaja (dan sesama Virgo!) Bernama Elsie Wheeler, kembali pada tahun 1925.

Pada 16 September setiap tahun, Matahari jatuh pada tahap ke-23 Virgo. Ijazah ini istimewa-Simbol Sabian kerana ia adalah tamer singa menunjukkan kemahiran mereka-dan menunjukkan kekuatan watak dan kesediaan untuk berusaha ke arah penguasaan diri.

Pengertian adalah kualiti yang kuat untuk Virgos secara umum, dan jika anda mempunyai hari jadi ini, pengertian anda perlu diterapkan pada seksualiti anda, bukan hanya fikiran anda. Mengandung, memeluk seksualiti anda, dan memanfaatkan kuasa peribadi anda dengan tindakan radikal diri sendiri adalah semua bahagian menjadi bayi 9/16. Ini bukan tentang melakukan hubungan seks, tetapi juga kejantanan bunga dari pusat seks anda. Salah satu perkara yang saya sayangi tentang tanda Virgo adalah bahawa ia boleh dikatakan yang tanda feminis-ia satu-satunya yang dilambangkan oleh seorang wanita manusia dan dikenali untuk kecerdasannya. Bagi mereka yang dilahirkan pada hari ini, anda dibina untuk menghadapi tekanan sosial semasa mencari apa yang sebenar dan benar. Begitu banyak kerja anda dalam hidup adalah mencari suara anda. Ini jenis salib berat untuk ditanggung, tetapi jika sesiapa cukup kuat untuk melakukannya, itu adalah Virgo. Anda mungkin terpaksa melampaui perjuangan peribadi untuk mencari suara itu.

Apa yang menarik tentang carta kelahiran astrologi adalah bahawa ia adalah jenis ayam / telur. Kelahiran anda adalah hasil daripada tindakan di luar kawalan anda, sebelum anda juga kacang. Keadaan awal dalam keluarga anda, termasuk yang berkaitan dengan konsep anda, membentuk carta kelahiran anda dan sifat anda. Jadi, jika anda dilahirkan pada bulan September, ini bermakna bahawa anda dikandung dalam bulan musim sejuk yang sejuk pada bulan Disember, di suatu tempat sekitar waktu Krismas. Walaupun anda bukan dari asal-usul Kristian, anda masih dari tempat di mana seluruh negara berhenti untuk meraikan. Pada masa ini, kebanyakan orang mendapat istirahat dari kerja, peringatan untuk menghargai satu sama lain, dan ruang untuk jatuh ke dalam cinta fizikal (saya tahu saya bercakap tentang ibu bapa anda melakukannya-maaf!). Orang juga cenderung kepada lebih banyak kemurungan dan kesunyian semasa masa bercuti, jadi ia menjadi alasan bahawa mereka mencari cara seksi untuk menyambung.

Dalam istilah astrologi, kita bercakap tentang yang dikandung dalam musim Capricorn, masa yang kita maksudkan untuk melabur dalam perkara yang dikira. Getaran Capricorn boleh menjadi sedikit buzzkill, apa dengan segala kewajipan dan tanggungjawab yang mereka bawa, yang menyumbang mengapa sesetengah orang cenderung untuk mendapatkan berat hati sekitar masa ini. Salah satu daripada keputusan yang dikandung dalam masa yang sengit, apabila cara-cara yang kita sambungkan adalah pada fikiran semua orang, adalah bahawa anda adalah pencinta diri yang reflektif dan kontemplatif. Akibatnya, 16 September bayi perlu mengelak daripada tersandung oleh idea-idea cinta, dan sebaliknya berusaha untuk hadir untuk perkara sebenar.

Jadi pergi memeluk Virgo! Mungkin ada duduk di sebelah anda sekarang. ��

Jessica Lanyadoo adalah seorang ahli astrologi, seorang medium psikik, dan seorang wanita cantik yang ingin membantu anda membantu diri sendiri. Dia memberikan bacaan sepenuh masa, telah memberi ceramah secara meluas, dan memberikan banyak kucing dengan penuh semangat. Baca horoskopnya, dapatkan bacaan peribadi, atau kelas dengan dia kerana ia akan menjadi hebat. Ikuti dia di Facebook dan Twitter.