Kedai seks boleh menjadi cara yang baik untuk menyemak produk sebelum menjadi sangat biasa dengannya, tetapi pergi ke satu untuk kali pertama juga boleh menakutkan. Seluruh premis di sebalik jenis belanja ini adalah anda akan pergi ke tempat perniagaan dan menjelaskan kepada orang asing yang bekerja di sana apa yang akan memberikan orgasme terbaik-pastinya bukan keadaan yang anda hadapi di tempat lain dalam kehidupan. Bolehkah anda bayangkan mendapatkan peribadi itu dengan pekerja J.Crew??

Ada perkara mudah yang boleh anda lakukan untuk menjamin pengalaman yang jelas, pendidikan, dan benar-benar tidak menakutkan. Ryan DiMartino dan Victor Tobar, pekerja di rantai kedai legenda The Pleasure Chest, berkongsi beberapa petua mudah untuk mengelakkan seperti rusa di lampu.

Cari Jenis Belanja yang Tepat

DiMartino menerangkan bahawa anda perlu mencari kedai yang “pendidikan-sentrik,” model menjadi umum di seluruh negara dan jauh dari kedai-kedai lucah yang lazat dahulu. “Kedai-pusat pendidikan tidak tertumpu kepada produk yang bergerak tetapi memastikan bahawa kami dapat membantu anda mencari perkara yang betul dan tahu cara menggunakannya dengan betul,” kata mereka. Untuk mencari kedai-kedai seks di kawasan anda, lakukan sedikit kajian: Baca blogger seks yang tidak berat sebelah seperti The Redhead Bedhead dan Elle Chase, misalnya, atau bahkan melihat laman web kedai untuk memastikan jenis dan pilihan tubuh yang pelbagai.

Bertanya soalan

Anda mungkin datang ke kedai kerana anda mempunyai soalan, mengawasi produk, atau ingin tahu mengenai apa sebenarnya kedai itu-itu hebat! Jadi tanya soalan itu atau cari tahu apa yang perlu dilakukan dengan perkara itu; banyak pemula tidak. “Sudah jelas ia adalah kali pertama seseorang jika mereka berjalan masuk dan berjalan keluar tanpa meminta bantuan,” kata Tobar. Anda dibenarkan untuk mencari pekerja yang pertama dan meminta mereka untuk mendapatkan bantuan-mereka mungkin lebih daripada gembira untuk memberitahu anda yang kondom adalah kegemaran pelanggan atau penggetar yang mereka secara peribadi akan mengesyorkan.

Cuba Tidak Membuat Semua Jenaka

Satu lagi mengatakan bahawa anda seorang peminat seks pertama? Crackin ‘bijak. “Ada kalanya orang datang dan semuanya menjadi lelucon dengan cepat,” kata DiMartino. “Itu mekanisme pertahanan yang benar-benar umum kerana sebagai masyarakat kita tidak mempunyai alat untuk bercakap mengenai seks dengan cara yang sihat atau desexualized dengan orang yang tidak dikenali.” Jika anda merasakan keperluan untuk membuat lelucon, itu baik-baik saja, tetapi ingat bahawa ini pekerja telah melihat semuanya. Dan pastikan anda tidak mengetuk yum orang lain dengan membuat lelucon tentang produk pelanggan lain mungkin berada di sana mencari: Hanya kerana anda merasa janggal tidak bermakna anda harus membuat orang lain merasakan seperti itu juga.

Dan jika tidak ada kedai seks di kawasan anda, jangan risau: Syarikat-syarikat seperti The Pleasure Chest dan Babeland mempunyai belanja dalam talian-dan penghantaran bijak.

Artikel ini pada mulanya muncul dalam edisi Januari 2018 Glamour.