Apabila anda “semua” dalam hubungan, apakah maksudnya kepada anda? Adakah maksud anda pada titik di mana anda mencuba sesuatu sebagai pasangan monogami? Adakah ini bermakna anda bergerak bersama? Adakah ini bermakna anda akan berkahwin? Saya tidak menyedari bahawa menjadi “semua dalam” dengan seorang lelaki boleh mempunyai banyak makna yang berbeza, tetapi sekarang bahawa definisi saya sendiri telah berubah, saya sedar – dan memastikan versi anda dan barisannya adalah perjanjian besar. Dan mengapa ya, dalam Meredith benar Hubungan fesyen, saya belajar cara yang sukar.

0707 marry me sign sm

Semua Dalam: Versi Satu ATAU Cara Merengut Crap Daripada Seorang Gadis yang Digunakan untuk Mengasihi Komitmen

Apabila saya pulang ke Brooklyn dari kekosongan mental saya di San Francisco, Ishak dan saya pergi makan malam pada malam itu. Sudah tentu kami gembira melihat antara satu sama lain, tetapi sesuatu yang sedikit … tidak semestinya. Saya berasa seperti kami menolak ke dinding, dan selepas berfikir jauh di SF, saya mahu jujur, jadi saya memberitahunya. Dan saya terkejut: dia bersetuju bahawa dia merasakan cara yang sama.

Cue semua tekanan di dalam ruangan yang menghilangkan. (Anda boleh merasakannya, tidak boleh ya?)

Saya merasakan dunia lebih baik mengetahui bahawa saya tidak bersendirian dengan perasaan seperti kami tidak berada di tempat yang terbaik, dan terutama setelah mengesahkan pemikiran saya dengan kecemerlangan post-travel. Dan dia bertanya kepada saya satu perkara: Adakah saya “semua dalam” kali ini?

Saya berhenti sebentar. Anda lihat, ini bukan kali pertama saya bertanya soalan itu. Kali pertama adalah ketika kita mula bercakap tentang bergerak bersama-sama – dan ketika saya kemudiannya membalikkannya. “Semua dalam” kepada saya bermaksud saya telah berkahwin dan membina kehidupan dengannya; bahawa bukan sahaja perjalanan di jalan yang sama, tetapi kami telah bersetuju pada destinasi akhir bersama-sama. Saya terburu-buru kerana saya tidak bersedia untuk membuat keputusan seperti itu, dan dia tidak faham mengapa dia dapat mengatakan bahawa dia berada dalam keadaan, namun saya tidak. Ia meletakkan perselisihan besar dalam hubungan kita, dan bahkan membuat beberapa orang bermain saya mula bercakap dengan J sedikit lebih untuk meletakkan jarak antara Isaac dan saya sebagai reaksi ketakutan. (Hindsight, anda cantik, bersih, 20/20 binatang, anda.)

Tetapi apabila Ishak dan aku menghadapi konfrontasi kita yang berantakan tentang bagaimana J dan saya sudah terlalu dekat, yang berakhir dengan saya memotong kembali bercakap dengan J untuk sekarang, kami juga membincangkan konsep ini sebagai “semua masuk.” Takrifan Ishak adalah sama sekali berbeza daripada saya: ia tidak bermakna pangsapuri dan cincin dan majlis perkahwinan dan anak-anak dan ulang tahun keemasan. Ini bermakna memberi perhatian dan tenaga kepada hubungan kita, dan mengetahui bahawa dia tidak mahu bersama dengan sesiapa tetapi saya – mungkin perkara itu adalah matlamat jangka panjang, tetapi dia “semua dalam” dari segi bagaimana banyak yang dia mahu ini berfungsi. Dan itulah sebabnya dia terkejut apabila saya tidak dapat mengatakan saya.

Mari letakkan adegan kami kembali ke malam Isnin atas sushi (dan beberapa air mata, mengeluh–Saya benar-benar tahu bagaimana untuk membuat pelayan tidak selesa): Ishak perlu tahu sama ada saya “semua dalam” kali ini. Jika kita akan melewati tembok ini, sebenarnya cuba untuk membuat kerja-kerja, saya benar-benar harus berada dalam hubungan, dan saya tidak semestinya membuktikannya padanya.

Jadi, saya berkata ya dengan definisi yang diubahsuai dan cara yang lebih mudah diurus. Kami telah naik dan turun, dan kami realistik, dan satu-satunya cara yang kami tahu jika ini untuk terus adalah jika kami berdua berada di laman yang sama.

Apakah definisi anda menjadi “semua dalam”? Pernahkah anda membincangkannya dengan pasangan anda? Mempunyai definisi min yang pernah mendapat masalah?

Lebih banyak Qs untuk hujung minggu yang panas, panas dan panas ini:

Adakah Anda Membuat Pindaan Besar INI Tanpa Terlibat?

Adakah anda bersalah kerana menjadi “Girl Terlalu Saya?”

Pernahkah Anda Mempunyai SRS Berpengalaman Ketika Bercuti Seseorang?

Foto: Thinkstock