0126 jake aw

Rakan saya, Lauren, mempunyai tabiat menggigit bibirnya apabila dia gugup, terutama ketika dia keluar dan melihat seorang lelaki yang dia suka. Daripada bercakap dengannya, Lauren, yang cantik dan lucu dan memiliki perniagaan sendiri, akan menggigit bibirnya, kemudian bercakap dengan saya. “Jake, lelaki itu sangat comel!” dia akan berkata. Namun, dia tidak akan bergerak. Tetapi dia sepatutnya. Bagaimana saya tahu? Kerana budak itu memberitahu saya begitu!

Sebagai perkhidmatan awam kepada pembaca saya bulan ini, saya mengadakan wawancara dengan jenis dudes editor saya di Glamour panggilan lelaki gula (saya tidak tersinggung, jika hanya kerana dia berkata saya “jenis layak”; saya mengabaikan “jenis”) untuk mengetahui apa yang lelaki panas ingin wanita tahu tentang mereka. Inilah yang mereka katakan.

Seorang lelaki panas mungkin tidak tahu bagaimana bercakap dengan anda.

Apabila wanita memukul kamu setiap malam, “ia mengembangkan ego anda, pasti,” kata Rick, seorang pemain gitar yang memainkan band punk dijual di seluruh negara. “Tetapi ia boleh membuat anda menjadi lebih teruk apabila bertemu dengan gadis-gadis dalam situasi biasa, kerana anda tidak terbiasa bekerja untuk itu.” Hanya kerana lelaki cantik itu tidak bermakna dia ada permainan. Jadi baru naik dan memperkenalkan diri, dan pastikan anda tidak menyalahkan rasa malu kerana keangkuhan.

Tetapi dia tidak tahu bagaimana untuk tidur dengan anda, jadi teruskan dengan berhati-hati.

Apabila James, 25, seorang atlet profesional, mendapat salah satu “cadangan berterusan”, seperti yang dia katakan, “ia mengambil wanita itu dalam keadaan yang tidak diingini.Ketika semua gadis-gadis ini ingin tidur dengan kamu, sukar untuk mengatasinya Saya minta maaf untuk mengatakannya, tetapi saya mengkategorikannya sebagai pelacur. ” James mungkin mahu melihat cermin. Lelaki yang paling panas tidak mahu melihat seorang perempuan perempuan di sana juga. Michael, seorang pemadam selama 18 tahun dan biasa dalam kalendar (ya, kalendar itu), mengatakan bahawa kena pukulan selalu menyenangkan, tetapi “di belakang fikiran anda, anda menyedari bahawa tidak ada yang tidak dapat hidup seperti itu.” Oleh itu berhati-hati dengan tindakan yang cepat dan mudah dengan lelaki panas itu. Kemungkinan besar, seseorang akan bangun berasa aneh.

Jika anda tidur dengannya, mungkin ada masalah.

Satu lagi amaran tentang seks kasual dengan lelaki superhot: Dia mungkin sukar untuk menyenangkan. “Apabila anda tidur dengan sekumpulan gadis yang berbeza sekaligus, anda sedang mencari keseronokan yang lebih besar setiap kali,” kata James. Dia memberitahu saya tentang seorang lelaki baru-baru ini: “Gadis ini menjejaki saya di Facebook dan membawanya kepada kawan saya. Saya tidak pernah jumpa mereka, tetapi ketika mereka menghantar foto dan mesej liar, sukar untuk ditolak.” Ia meninggalkan dia mahu melakukannya sekali lagi, dia berkata, “dengan gadis-gadis panas.” Jadi melainkan jika anda sudah bersedia untuk pengembaraan: Elakkan.

Tetapi yang paling penting, lelaki panas mahu diambil dengan serius.

Teman wanita Rick bukan peminat sebelum mereka bertemu. “Apabila saya menetap setakat ini seorang wanita, sembilan kali daripada 10 dia tidak peduli tentang band itu,” katanya. “Anda tidak mahu tarikh dengan seseorang poster anda di dindingnya.” Fireman Michael suka dikagumi kerana tugasnya, tetapi “Saya mengambilnya dengan sebatian garam,” katanya. “Wanita mempunyai imej kamu yang tidak ada hubungannya dengan siapa kamu sebenarnya.” Jadi pergi lebih mendalam dengan lelaki panas itu. Pasti dia kelihatan baik di atas pentas atau pakaian seragam itu, tetapi itu tidak mencukupi dalam jangka masa panjang-dan dia tahu itu.

Mungkin itu takeaway untuk kita semua. Anda telah mendengar bahawa anda tidak boleh menuliskan seseorang kerana kerjaya nerdynya atau garis rambutnya yang sedikit surut. Baik, sama berlaku dalam arah yang bertentangan. Segalanya yang cetek, negatif dan positif, tidak bermakna sesuatu sehingga anda menggaru permukaan. Dan juga yang paling kasar, paling cantik, permukaan yang terpahat (seperti, katakan, saya, saya bersumpah) hanya memohon untuk tercalar.

Jake adalah seorang lelaki tunggal yang berpacaran di New York City. Dapatkan buku barunya, Sentiasa Memukul Pada Wingman … dan 9 Peraturan Rahsia Lain untuk Mendapatkan Kehidupan Cinta yang Anda Mahu, di kedai sekarang.