Dear Emily,

Saya telah bersama teman lelaki saya untuk seketika, dan di kebanyakan kawasan kami sangat serasi seksual. Tetapi akhir-akhir ini ada masalah dalam jabatan kerja tamparan: dia mengambil FOOOOOOOREVER untuk menyelesaikannya. Jangan salahkan saya, saya suka turun ke lelaki. Saya tahu dari pengalaman bahawa saya baik pada itu, tetapi dengan dia rahang miskin saya letih dan kekejangan. Memberi kepala menjadi tugas! Apa yang boleh saya lakukan untuk … mempercepat proses? Bantuan!

Terima kasih!Lockjawed di Los Angeles

Dear Lockjawed,

Bunyi seperti anda mempunyai keyakinan terhadap kemahiran lisan anda, dan itulah langkah pertama yang penting dalam memberikan BJ kelas dunia, jadi anda berada di landasan yang betul! Ia juga berbunyi seperti anda menikmati turun ke pasangan anda, yang kebanyakan lelaki bersetuju adalah seksi gila. Walau bagaimanapun, masih terdapat banyak helah yang sejuk untuk meningkatkan BJ untuk anda berdua.

Sebelum memasuki kemahiran sebenar, adalah penting untuk diingat bahawa jika seorang lelaki tidak tiba-tiba memuncak, itu tidak bermakna dia tidak menikmati dirinya atau tidak terangsang oleh apa yang anda lakukan. Sesetengah lelaki hanya mempunyai masa yang lebih sukar untuk mencapai klimaks melalui foreplay dan lisan sahaja, jadi ini mungkin tidak ada kaitan dengan prestasi anda.

Juga, tanya diri anda jika anda benar-benar perlu untuk membawa teman lelaki anda ke orgasme setiap kali anda turun kepadanya. Adakah klimaks faktor penentu kejayaan kerja tamparan? Atau bolehkah kedua-duanya menikmati pusingan lisan yang lazat diikuti oleh beberapa hubungan seks yang panas dan panas?

Sudah tentu, ada masa-masa ketika seorang gadis benar-benar benar-benar, benar-benar mahu lelaki itu menikmati pekerjaan tamparan yang menyeluruh, mula-ke-akhir, sempurna … tanpa melanggar rahangnya untuk melakukannya. Jika itulah yang anda inginkan, berikut adalah beberapa petua untuk membantu anda membuatnya berlaku!

Cubalah seperti yang anda maksudkan

Anda menyebut bahawa anda menikmati turun ke lelaki anda, tetapi tidak dia tahu berapa banyak yang anda sukai? Tunjukkan semangat anda dengan menguatkan keamatan dengan beberapa keluhan seksi, licks menggoda, dan pengakuan lisan. Sekiranya dia mengambil ketidakselesaan anda, secara terang-terangan menyatakan semangat anda akan membantu dia berehat. Biarkan dia tahu berapa banyak yang akan dia turunkan untuk keghairahan anda, dan anda ingin membantu dia turun.

Menjadi menggoda

Luangkan masa untuk menggoda dia dan membina jangkaan. Sama seperti kita, lelaki menikmati sedikit foreplay sebelum ini foreplay itu kerana lebih banyak dia menghidupkan, semakin mudah pekerjaan anda. Mulailah dengan menggosok dan mencium pahanya, perlahan-lahan bergerak mulut anda di sekitar kawasan sekitar zakarnya. Bawa di tangan anda untuk meningkatkan pembinaan. Ini adalah masa yang tepat untuk bermain dengan tekanan dan kelajuan yang pelbagai untuk melihat apa yang menggembirakannya sebelum anda memulakan “rasmi” BJ.

Berkongsi keseronokan

Berikut adalah sesuatu yang anda tidak dapat menyedari tentang lelaki: melihat anda dihidupkan mereka betul-betul dihidupkan. Jangan takut untuk membuang sedikit rangsangan diri ke dalam campuran. Anda juga boleh mengambil langkah ini dengan menggunakan alat vibrator tangan (seperti Worm Mystic Wand baru yang boleh dicas semula) pada diri sendiri semasa atau meminta dia untuk melakukannya untuk anda! Katakan kepadanya bahawa anda mahu klimaks bersama dan biarkan dia tahu apabila anda semakin dekat. Di antara menonton anda berkelahi dan mengetahui anda akan orgasme, ada peluang yang baik dia akan lebih daripada bersedia bertemu dengan anda di garisan penamat.

Gunakan tangan anda

Walaupun namanya, seks oral tidak perlu menjadi satu-satunya aktiviti mulut. Malah, kerja tamparan hebat sebenarnya boleh menjadi 70 peratus pekerjaan tangan. Ia masih akan berasa hebat untuknya, dan tangan anda akan memberikan mulut anda dengan persediaan yang sangat diperlukan! Mendapatkan zakarnya dilincirkan dengan air liur anda atau minyak pelincir berasaskan air (mungkin juga berperisa), akan menjadikan peralihan anda masuk dan keluar dari mulut ke tangan, tangan ke mulut, sama sekali tidak sempurna.

Dan ingatlah fakta yang menyeronokkan ini: Anda tidak perlu tekak untuk memberikan lisan yang hebat. Rakan baik saya, Joanna Angel (pengeluar dan pelukis filem dewasa badass) mencadangkan stroke zakar seksi yang dikenali sebagai “pelukis ular.” Langkah ini melibatkan menggeser kedua-dua tangan ke atas dan ke bawah panjang batang pelincirnya, memutarnya ke arah yang bertentangan, yang memberikan sensasi yang luar biasa untuknya. Bekerja seperti pesona!

Tukar perkara

Ganti antara kelajuan anda dan tahan. Campurkan antara syarikat dan cepat, kemudian pergi lambat dan sensual. Ia bukan tentang bagaimana anda menyedut atau seberapa jauh anda pergi. Kebanyakan ujung saraf yang sensitif berada di kepala zakar, jadi fokus di sana dan biarkan lidah anda meneroka, memberi tumpuan khusus kepada frenulum-rabung berkepala yang terletak di bawah kepala zakarnya. Cuba bervariasi antara main-main sambil menjilat tip dan mengambil ahli penuh di dalam mulut anda. Anda boleh pergi sedalam yang selesa untuk anda dan membiarkan tangan anda dilincirkan menyelubungi seluruhnya. Tidak tahu apa yang akan anda lakukan seterusnya akan memilikinya di pinggir kerusinya, dan kemungkinan besar di pinggir klimaks.

Menggabungkan petua dan kiat ini (BJ Life Hacks anyone?) Untuk membuat sesi oral yang sensual dan menarik khusus untuk kesenangan lelaki dan lelaki anda. Dan rahang anda menjadi letih atau wain awak anda, berhenti, melompat dan menikmati perjalanan. Dia tidak akan marah kerana mempunyai hubungan yang luar biasa dan saling menguntungkan. Saya tidak mahu kerja tamparan anda berasa seperti tugas, tetapi seni yang anda bekerja untuk menguasai dan bersenang-senang melakukan … sekarang itulah latihan yang praktikal. Nikmati!

Terbaik, Emily

Emily Morse adalah Doktor Seksualiti Manusia dan menjadi tuan rumah seks podcast iTunes Top-Rated dengan Emily. Sebagai pakar, pengarang, dan bintang program televisyen dan radio, dia telah memberi inspirasi kepada berjuta-juta pendengar dan pengikut untuk menjadikan seks sebagai keutamaan, meningkatkan komunikasi, dan memperkuat hubungan mereka. Untuk mengetahui lebih lanjut atau melanggan podcastnya, lawati sexwithemily.com.