Selepas pemerhatian kebudayaan kami dari lelaki Sepanyol, berlari dengan pasukan lencong Perancis, dan pertemuan dengan rubah perak cantik, Fiona meninggalkan Barcelona untuk kembali ke Edinburgh, dan saya mengambil kereta api semalaman yang paling buruk yang pernah turun ke Granada pada saya sendiri , di mana saya mempunyai nasib untuk bertemu dengan seorang warga Australia.

0706 australian guys football sm

Titik bercakap: Bola sepak Australia sepertinya seperti bola sepak Amerika, tetapi cara yang lebih membingungkan.

Salah satu bahagian terbaik dalam perjalanan sendiri ialah orang yang anda jumpai. Saya berjumpa dengan Nate di asrama (grad sekolah rendah di sini) Saya tinggal di Granada, sebuah bandar lama di selatan Sepanyol dengan seni bina yang dipengaruhi oleh Islam dan menari flamenco di gua-gua gypsy yang mengelilingi pusat. Kami mula berbual di lawatan ke bandar dan kemudian membuat rancangan keesokan harinya untuk bangun awal untuk melihat Alhambra, kompleks istana Moor yang menarik kebanyakan pelancong ke bandar. Nate mendapati saya belum lagi mempunyai tapas Granada, dan kami kelaparan selepas seharian menghabiskan hike dalam haba 104 darjah, maka dia membawa saya dan dua orang lain dari asrama yang telah menyertai kami untuk melawat sajian tapas di bandar itu, makanan yang berlaku secara percuma apabila anda memesan minuman (apa-apa jenis).

Penafian penuh: Segala-galanya benar-benar bersifat platonic, jadi tiada cerita juicy hari ini. Tetapi Nate, seperti mana-mana orang Australia lain yang saya temui, sangat menyeronokkan. Dan saya sentiasa memenuhi seperti orang Australia, begitu banyak saya benar-benar melihat beberapa nombor, yang sangat sukar dilakukan untuk seorang penulis perkara pertama pada waktu pagi. Tetapi dengan serius, ia mengejutkan: Tahun lepas, terdapat 7.8 juta percutian yang diambil dari Australia, dan 32 peratus daripadanya adalah tempat selain Pasifik Selatan, China, New Zealand atau Negeri. Dan kerana kumpulan pelancong ketiga dan keempat jatuh ke dalam lingkungan 25 hingga 34 tahun, jika anda pergi ke luar negara, anda pasti akan bertemu dengan salah seorang lelaki cantik ini.

Jika anda lakukan (anda gadis bernasib!) Atau jika anda berada di pengakap untuk satu, terdapat beberapa perkara yang perlu anda ketahui:

Mereka begitu, jadi, begitu, begitu, begitu baik. Lelaki itu adalah antara yang paling ramah yang pernah saya temui, dan mereka sangat sosial. Melakukan pelan dengan mereka adalah mudah, walaupun anda hanya berbual dengan mereka untuk sementara waktu – mereka sentiasa bersedia untuk sesuatu! Jalan ke hati orang Australia adalah melalui sukan. Maksud saya, tidak semua kita bangun pada pagi hari Ahad dan menonton rekod permainan rugby Cronulla Sharks terkini, tetapi membawa perkataan r-akan mendapatkan mana-mana lelaki bercakap. Juga, petunjuk cheeky: Mereka mempunyai versi bola sepak Amerika, tepat dipanggil bola sepak Australia, sehingga hanya membuka segala kemungkinan perbualan.Ia mungkin sukar untuk memberitahu jika mereka masuk atau tidak. Mereka jenis orang Amerika dengan cara itu (sebenarnya, dalam banyak cara), jadi anda tidak akan dapat memberitahu dengan mudah. Di sisi lain, jika anda mempunyai hubungan yang sama dengan platonic, ia akan menjadi benar-benar tulen dan kuat. Restoran Steakhouse bukan Australia. Kebanyakan orang Australia menonton iklan Outback Steakhouse dengan kekejaman yang mendalam dan kuat. Makanan yang sangat mahal di Australia (saya telah diberitahu $ 19 adalah kadar untuk koktel), jadi ketika di Eropah atau Amerika Syarikat, mereka yang suka bir dingin biasanya tidak keberatan mengambil keuntungan dari harga yang lebih rendah. Yang dikatakan, jangan memerintahkan dia seorang Fosters.Juga, jangan tanya jika dia ingin pergi ke sewa percutian anda kemudian untuk “udang pada barbie.” sidenote: Guys dari New Zealand cenderung untuk berada di luar rumah. Maksud saya, jika saya tinggal di sebuah pulau yang indah yang terdapat di gunung dan hutan dan sungai-sungai yang indah, saya mungkin tidak akan berada di dalamnya. Jadi, jika berkhemah dan sukan air dan adrenalin tergesa-gesa adalah perkara anda, anda beruntung!

__I tidak sabar untuk pergi ke Australia untuk diri saya suatu hari nanti (sudah pasti di dalam senarai tongkat saya!) Dan bertemu dengan beberapa orang yang menyeronokkan mereka di habitat asli mereka, jadi untuk bercakap. Ada di antara kamu wanita yang mencari Aussie atau New Zealand – atau berada di sana dan bertemu dengannya untuk diri sendiri? __

Foto: Thinkstock