Selalunya, seks yang baik memerlukan masa dan saya bukan hanya merujuk kepada analogi ketuhar gelombang mikro berbanding dengan ketuhar ketuhar yang kita sudah biasa dengannya. Apa yang saya maksudkan ialah jarang kali pertama dengan filem kekasih seksual sempurna. Ia boleh mengambil beberapa sesi latihan untuk menyedari di mana dan bagaimana pasangan anda suka disentuh, apabila dia mahu anda mengambil tampuk, dan sebagainya. Kemudian, lelaki anda mungkin memerlukan masa untuk menyesuaikan dengan apa yang diperlukan untuk membawa anda ke orgasme. Tetapi setiap sekali-sekala, kali pertama adalah doozy-pelbagai baik atau buruk.

Rakan-rakan With Benefits

Saya pernah mendengar beberapa cerita seram: Seorang kawan adalah orang yang hebat untuk mendapatkan seorang lelaki baru, hanya untuk mengetahui bahawa dia, sesat, ahli adalah sangat kecil dia sebenarnya bertanya, “Adakah ia masih belum?” Seorang rakan lain dihayati oleh seseorang yang dia fikir adalah seorang lelaki yang berumur tiga belas tahun, hanya untuk mencari dia tidak pernah lulus dari teknik jack-hammer yang kebanyakan remaja menggunakan.

Seorang lelaki benar-benar meminta seks dubur semasa satu pusingan pertama dengan seorang teman saya yang lain. Dude itu mempunyai beberapa chutzpah serius-dan dia mendapat “tidak.”

Tetapi ada juga cerita-cerita yang merasakan cemburu: Saya tahu seorang wanita yang terkejut apabila lelaki baru itu memastikan dia tidak mempunyai satu pun dua orgasme sebelum mereka mula melakukan perbuatan itu. Setelah memecah-belah dengan lelaki empat minit, seorang wanita lain tersentak untuk mencari yang pertama kali bertahan selama 30 minit. Dan kawan lain yang suka menguasai sedikit-tetapi yang tidak pernah memintanya selama pertama kalinya-gembira apabila dude barunya yang baru mengendalikan dengan segera dalam semua cara yang betul, bermula dengan ringan menyematkan pergelangan tangannya di atas kepalanya.

Jadi, adakah anda pernah terkejut dengan kali pertama anda dengan seorang lelaki? Adakah wahyu yang baik atau buruk? Saya ingin mendengarnya di dalam komen di bawah!