Jadi anda telah berfikir tentang membuat pita seks?

seks tape

Sebelum anda membeli kamera, menjadualkan lilin Brazil, dan dapatkan semburan tan, menilai keadaan di tangan; pertimbangkan motif di belakang minat anda dalam perniagaan berisiko lucah buatan sendiri. Pastikan ia sesuatu yang anda teruja, sesuatu yang sebenarnya anda MERASA lakukan. Percayalah, ini adalah sesuatu yang anda tidak mahu melompat bersama dengan rentak rawak atau lakukan kerana teman lelaki anda dengan sungguh-sungguh bercakap anda ke dalamnya.

__Hal itu kerana ia menyeronokkan. (Dan ia akan menjadi menyeronokkan.) __

Sekarang kita jelaskan motivasi, mari bincangkan persiapan. Sekiranya anda mengikuti garis panduan mudah ini, anda akan menjadi tuan domain domain pita anda sendiri dalam masa yang singkat.

  1. The Mood: Pastikan anda mempunyai lampu yang betul. Bukan sahaja anda kelihatan baik, yang penting, tetapi anda boleh melihat apa yang berlaku pada masa ini. Lagipun, itulah titik ini, kan? Adakah beberapa tangkapan ujian sebelum memulakan rakaman. Tidak perlu peralatan pencahayaan mewah; hanya cuba beberapa lampu dan lilin untuk menetapkan mood dan mewujudkan suasana. Lebih baik pencahayaan, lebih baik seks akan kelihatan!

  2. The Build: Filem-filem hebat (dan seks yang hebat) adalah mengenai pembinaan jangkaan. Jadi mulailah dengan beberapa pakaian dan perlahan-lahan membuka baju. Inilah waktunya untuk mengeluarkan pakaian lengan paling seksi anda-anda tahu bahawa coli dan seluar yang anda beli dengan sesuka hati tetapi tidak pernah memakai? Perkara-perkara yang lebih intim yang anda tumpukan, lebih baik, kerana anda boleh perlahan-lahan mengupas mereka dan menggoda ketegangan seksual. Paha-tinggi, sesiapa sahaja?

Atau mengambil langkah seterusnya dan pergi dengan pakaian seksi! Adakah anda seorang pembantu rumah Perancis yang lincah? Atau murid sekolah nakal yang memerlukan beberapa disiplin? Ini adalah momen anda untuk melancarkan fantasi yang paling mendalam anda.

  1. Pemanasan: Ingat lilin yang kita bicarakan? Mereka bukan sahaja ada untuk menyediakan suasana yang sangat baik-anda juga boleh membawa anak-anak lelaki yang jahat ke dalam permainan (itulah sebabnya saya membuat ini). Bergantang saling memberi urutan sensual menggunakan lilin dari lilin urut (mereka terbuat dari minyak khusus sehingga mereka merasa lebih lembut dan lebih dingin daripada lilin lilin sebenar-berfikir hangat, tidak panas!). Menelefon minyak hangat, mewah pada pasangan anda dan beri dia rubdown badan penuh, kemudian beralih. Ia akan kelihatan seksi di filem dan merasa hebat di badan berkilauan anda. Tambahan pula, minyak licin akan membolehkan anda untuk tergelincir dan meluncur di antara satu sama lain, yang akan membuat untuk seks yang hebat.

  2. Mari Pergi: Anda sudah tahu bahawa seks terbaik adalah apabila anda masuk ke dalam masa ini. Jika anda sedar tentang badan atau ekspresi wajah anda, kamera akan mengambil alih (dan begitu juga pasangan anda). Tumpukan pada bagaimana perasaan anda pada masa ini dan kurangkan pada apa yang anda nampak. Percayalah, O-face anda akan kelihatan lebih baik jika anda tidak cuba mengubahnya menjadi rata.

  3. Emote: Perkara terakhir yang anda mahukan ialah bosan dengan pita seks anda sendiri. Jika dia hanya melakukan ‘in-and-out’ dan anda berbaring di sana seperti mayat, ini tidak akan cantik. Masuk ke dalamnya, gadis! Tukar kedudukan anda, mengerang apabila ada sesuatu yang terasa baik, sentuh pasangan anda seperti yang anda maksudkan, dan lihat ke matanya.

  4. Eksperimen: Mainkan dengan dinamik kuasa dominasi dan penyerahan dan cuba beberapa perhambaan ringan dengan sekatan seksi dan penutup mata. Buang dalam beberapa dialog kotor dengan menerangkan apa yang anda rasa atau apa yang anda mahu rakan kongsi anda lakukan kepada anda.

  5. Watch It Together: Ingat, cenderahati visual ini adalah untuk anda berdua untuk menikmati dan bersenang-senang. Fikirkan ia sebagai lucah paling seksi yang pernah anda lihat, atau saat-saat di atas katil dengan pasangan anda yang sangat panas yang anda ingin anda dapat menghidupkan mereka berulang kali, dan meminimumkannya semasa kamera sedang bergulir. Lakukan apa yang paling baik kepada anda, kerana itulah yang penting.

  6. Padam Ia: Itu membawa saya kepada tip nombor satu untuk pengalaman rekod seks yang berjaya: Tembak, tonton, hapus. Saya akan mengatakannya sekali lagi: Tembak. Menonton. DELETE IT. Itulah satu-satunya cara untuk memastikan pengalaman itu menyeronokkan dan peribadi-bukan bencana.

Jadi anda tahu risiko. Anda tahu keperluan. Mari kita bercakap ganjaran. Apabila dilakukan dengan betul, ada sesuatu yang sangat erotik dan intim mengenai rakaman dan menonton fantasi seksual anda dengan pasangan. Faktor pengawasan kamera menonton menjadikan keseronokan yang ditambah, dan menontonnya kemudian dapat menembus api kecil yang sama. Ingatlah bahawa pita seks digunakan untuk dua dan tidak dimaksudkan untuk disimpan selama-lamanya. Nikmati malam yang menyeronokkan, mainkan semula, kemudian padamkannya. Lagipun, anda sentiasa boleh membuat yang lain!

* Emily Morse adalah ahli seks, tuan rumah podcast Sex With Emily, dan pendiri Emily & Tony. Dia mempunyai doktor falsafah dalam seksualiti manusia dan merupakan pengarang * Hot Sex: Lebih 200 Perkara Yang Dapat Anda Cobalah Malam ini dan cohost mingguan pertunjukan radio sindikasi nasional Loveline Dengan Dr. Drew Pinsky.