Petua ini akan membuat lelaki anda menggeliat. Sekiranya anda sensitif terhadap ceramah seksi, saya harus mencadangkan anda memandang jauh. Petua ini melibatkan petua jari anda, beberapa barangan yang tidak kemas, kawasan tengahnya dan rahsia untuk membuat lelaki anda menjadi seperti geyser. Jika mana-mana barangan itu bukan cawan teh anda, hentikan bacaan sekarang.

0220 sex tip wet da

Bagi yang lain, apa tip ini beralih ke adalah panduan ke kanan adalah untuk bermain dengan perineumnya, tengkoraknya, bahagian tengah ajaibnya, boygina.

Dari membaca banyak dan banyak lagi Glamour, seperti panduan saya untuk memberikan handjob, anda tahu bahawa kawasan antara mana bola-nya berakhir dan butthole bermula adalah super sensitif, jemak dengan saraf, dan satu perkara yang hebat untuk bermain dengan sambil memberikan kepala, memberi handjob atau sekadar bersetubuh seks.

Terdapat peratusan tertentu lelaki yang tidak mahu anda di mana-mana berhampiran kawasan ini. Terdapat pelbagai sebab untuk ini tetapi mereka secara umumnya berputar di sekitar idea-idea keliru tentang apa-apa yang berada berhampiran dengan mereka, termasuk tangan wanita, yang tidak dapat diterima sepenuhnya. Apa-apa sahajalah. Jika dia membeku seperti anda hanya mengejutkannya dengan pukulan lembu, berurusan dengan masalahnya kemudian dan kembali ke melakukan apa sahaja yang anda lakukan sebelum ini. Tidak ada yang menceburkan diri, tiada apa yang diperoleh; anda mendapat A + untuk usaha.

Bagi kita yang suka sedikit ketegangan, inilah hujungnya: sebelum anda mula bermain-main di sana, basah jari anda. Tidak, jangan sampai ke sinki bilik mandi dan jalankan di bawah air suam. Tidak, jangan ambil minyak pelincir mewah anda dan kucar-kacir sekitar dengan topi sehingga jumlah yang tepat akan menurunkan digit anda. Sebaliknya, letakkannya di dalam mulut anda dan salurkannya dengan meludah. Begitu mudah. Begitu panas (jika anda sedang mencabar, mungkin menyerahkan beberapa licks ke perineumnya, ia akan merasa hebat untuknya dan mendapatkannya seperti yang diperlukan).

Sekarang dia sudah bersedia untuk mengurut urutnya. Meludah pada jari anda akan melincirkan kawasan itu dan menghilangkan sedikit sehingga anda dapat memainkan sedikit lebih jauh dengan urut anda.

Apakah cara yang betul untuk mengurut? Soalan yang baik. Tetapi jawapan kecil yang kotor adalah satu lagi jawatan untuk hari yang lain.

Adakah anda bermain dengan perineum lelaki anda? Adakah anda bermain basah atau kering?

Mempunyai soalan tentang Dating, Hubungan, atau Seks untuk John Single? Hantar di sini. Boleh jadi sama sekali tidak dikenali!

Lebih lanjut mengenai Apa yang Lelaki Ingin di Glamour.com

Cara Beri Tangan: Panduan Definitif

5 Perkara Kinky Lelaki Craving

Petua Seks: Bantu Dia Membantu Sendiri!

Foto: Thinkstock